duminică, 15 decembrie 2013

de-a valma..

Tocmai  m-am întors din Trivale.
Ador pădurea acestui  decembrie uscat, în vag  fâșâit constant  de frunze rătăcite, răscolit de  raze  cuminți, risipite pe cărări  fără scop, pași la unison...

Am făcut  câteva poze.
Tocmai mă pregăteam să le postez, căutam un titlu potrivit, când, am descoperit, absolut din întâmplare, care a fost postul meu cel mai citit pe ziua de astăzi.
Unul vechi..despre botoșei.

 Botoșei pentru picioare de doamne.
 Botoșei  în culori calde, călduroși, cocheți, pufoși!
Cineva  mă întreabă dacă se pot comanda..


Gata!
De astăzi, adică nu, pentru că este duminică,  de mâine seară, le  invit pe toate doamnele care vor cipici, la șezătoare!
 
Șezătoare,  nu ședere!
 Cine se înscrie?
(dacă sunt și domni doritori, lista rămâne deschisă!)
p.s. îți dai seama ce impresie o să faci oferind celor dragi  niște botoșei simpatici, croșetați chiar de  propria-ți mânușiță?

4 comentarii:

  1. Buna seara, doamna Gina!
    Mă bucur să vă pășesc din nou pragul sufletului. Mi-am luat ghemul și andrelele și mă grăbesc la șezătoare...știu să lucrez botoșei, le-am facut zeci de perechi copiilor când erau mai mititei,... chiar acum am in picioare botoșei lucrați de mine. Mi-ar plăcea să particip la o șezătoare, să mai ascult povești....Gânduri bune vă timit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit, Kristin!!
    Nu ne-am ”văzut „ de multă vreme.. mă bucur mult că onorezi invitația mea!
    Am căutat în săculețul cu povești și am găsit câteva..sper să-ți placă

    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2011/01/printre-povesti.html

    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2010/02/la-povesti.html


    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2011/11/sinceritatea-absoluta.html

    Seară frumoasă îți doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt induiosator de frumosi, ca sa spun asa. Cat despre confectionarea lor, nu sunt tocmai persoana potrivita. Niciodata nu mi-a iesit cine stie ce din propria manusita, am preferat sa cumpar. Si apoi, fara oameni care mine, ar mai trai cei talentati, carora le place sa faca lucruri manuale? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi, nici nu stii cat de fericita m-ai facut, ca sa spus asa..la viata mea, am inceput de multe ori sa tricotez, adica dorinta am avut, poate chiar si vointa, chestia este ca nu am reusit sa finalizez actiunea., cu exceptia unui puloveras, foate frumos , pentru fiul cel mare ( l-am inceput cand copilul implinea un an..nu l-a purtat prea mult, pentru ca lucrarea a durat prea mult, intre timp,bebitul meu a crescut,).
    A doua performanta si ultima, spre rusinea mea, a fost un scampolo,in doua culori, cu niste iepurasi- modelul era din Nekerman, revista, la moda atunci.
    Obiectul a fost purtat de fiul cel mic cu mare drag!
    Pastrez un pieptisor in cutiuta cu amintiri.

    Cat despre botoseii/papucei, m-am gandit ca daca ii afisez aici, poate lucreaza cineva ;sentru mine o pereche..bag seama ca sanse nu prea sunt..

    RăspundețiȘtergere