duminică, 16 iunie 2024

cu dor de bine!


 Fie ce-o fi, rămân așa cum simt că pot să fiu!

Dacă mă revolt nu durează mult prea mult, dacă sufăr o duc, mai mult în taină, dacă pot să ajut, o fac până la capăt, nu provoc rău nimănui, cu bună- știință, dacă este să mă bucur, o fac cu tot sufletul!
Au trecut niște zile,de când vârsta mea din ”buletin„s-a îmbogățit.
  Nu fac niciun bilanț, nu mă pricep la pronosticuri.
Totala mea recunoștință se duce către  părinții mei, care, fără să fi citit prea  multe cărți,aveau ceva care mi-a transmis energie, tărie și cumsecădenie! 💖
De la ei,am învățat să merg cu fruntea sus.
Se întâmplă atâtea lucruri, răul dă năvală din toate părțile,toți se pricep la tot și la toate, cartea a devenit ceva de neluat în seamă, profesorii sunt etichetați în fel și chip,se fură orice, oricând, banul contează, el și locul din față obținut cu orice preț...
Mi-e dor de duminicile mele de copil- soarele strălucea fără să ardă, ulițele satului nu erau asfaltate, dar fuseseră măturate de cu seară,că nu vedeai vreo hârtie sau urmă de gunoi.
 Clopotul bisericuței avea un dangăt moale, acoperind case, pomi, oameni.
 Ici-colo, mirosea a cozonac sau a gogoși, lumea satului saluta pe toată lumea. 
 Părinții îmi erau sănătoși, mereu grijulii, cum știau ei mai bine.
Sunt ceea ce sunt  grație lor și bunicilor, școlii și profesorilor care m-au îndrumat!💓
 Mi-aș dori ca toți copiii să simtă asta:părinții te aduc pe lume, te cresc, te educă așa cum știu ei.
  Școala și profesorii îți luminează mintea și-ți deschid poteci!
Bacalaureatul este prima  gară pe al cărei peron aștepți trenul.
  Este ideal să-l prinzi pe cel mai bun, să urci într-un vagon luminos, cu fața în sensul mișcării roților.
  Mai departe, TU decizi ce faci cu viața ta.
 Astăzi, privind în urmă, simt învăluindu-mă  căldura recunoștinței!
Mi-e dor de clipa când, purtând codițe, mi-am  făcut  fotografia pentru diploma de  bacalaureat!
  Mi-ar plăcea să mai pot îmbrăca fusta plisată, bleumarin, pe care „am pârlit-o „ cu fierul de călcat într-o duminică de  vară! Ce spaimă am tras, de frica tatei...mama  a  găsit soluția de circumstanță!
  Se apropie examenele- sunt minunate emoțiile- crede- mă!
Fără ele, parcă nu ești tu.
Să fie cu succes și cu liniște!💖

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.