marți, 9 iulie 2024

cum să-i prinzi săgeții zborul?

Rareori- oricum, de întâmplat mi se întâmplă- să mă trezesc cu noaptea în cap; un vis ciudat, niște gânduri rămase  fără  rezolvare  mă duc în fața ferestrei larg deschise.

Atâta verde crud, deși zilele  sunt toropitoare!

La ora asta,partea mea de oraș este un colț rupt de zgomotul urbei; în înalturi, păsări  mari, iuți, plecate din stufărișul de pe malul Argeșului, se întrec în elegante cercuri trasate de un nevăzut compas, dau câteva ocoluri rapide pe deasupra blocurilor, că abia le pot prinde cu ochiul, nicidecum  să le pot face o poză și, în fâlfâit discret, pleacă.

Mi-aș dori să  prind ceva din albul rotitor în gureșe note fără partitură!

Grijulie, ziua  începe în straie colorate.
Mi-e drag mersul ei de cochetă funcționară pudrându-și nasul din mers!



https://www.youtube.com/watch?v=iW51ZCcPNeQ

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.