joi, 24 octombrie 2013

octombrie, ca o mângâiere..

motto:
Nu planta copacul tristeții în inima  ta. Recitește în fiecare dimineață cartea bucuriei!
Omar Khayyam


Iubește-mi mâinile...
  de Elena Farago
Iubește-mi mâinile și ochii
 Și iartă-le dac-au fost clipe
  În care n-au știut să-ți spună
 În care n-au putut să-ți dea
 Atât cât ar fi vrut,  
Atât cât poate doru-ți cere
  În dragostea,  
În îndoiala
  În deznădejdea unei clipe...
 Iubește-mi mâinile și ochii.
Și iartă-le nevruta vină  
Că prea târziu veniră-n cale-ți
Sau ...

9 comentarii:

  1. ...sau prea devreme
    pentru a culege mărul sănătos și frumos din copacul bucuriei
    și a-l așeza pe un șervet alb și curat, precum încrederera și sinceritataea....


    unde și cum găsești/afli tu timp pt a ne dezvălui și a ne reaminti asemenea comori (nu, nu cred că e o exagearae)


    ---------
    e f f adev ceea ce ți-am scris:
    am nevoie REALĂ de tine, GINA

    RăspundețiȘtergere

  2. Ana, dragă Ana, cu mâna pe suflet spun, sunt convinsă că doar POEZIA, roadele toamnei și curățenia, fie ea, de care va fi, ne (mai)pot lumina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, aveti asa un dar sa ma "nimeriti" in ultima vreme, intai cu Khayyam si acum cu Farago. Si eu am postat pe blogul meu, la un moment dat, aceasta poezie. Remarc faptul ca ati pastrat doar partea optimista din ea. Adevarul e ca avem nevoie de speranta si de optimism, de lumina si bucurii de orice fel. Pacat ca uneori nu avem timp sau dispozitie pentru ele!

    Multumesc pentru ca ne sunteti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crenguța, sunt POEZII, pe care nu trebuie să le cauți, ele vin..ca și vorbele bune, ca și clipa de frumos.
      Trebuie doar să avem privirea deschisă!

      Mulțumesc că suntem!

      Ștergere
  4. Sărut mâna, doamna Gina.
    Foarte bun îndemnul de la motto, e demn de urmat. Tristeţe nu aduce nimic bun după ea. Cred că, uneori, noi oamenii suntem prea nedrepţi şi prea dăm o mare importanţă lucrurilor care ne întristează.
    Poezia mi-a atins sufletul.
    E bine să fim recunoscători pentru ceea ce primim, chiar dacă nu am primit atât cât am fi vrut, dar să ţinem minte că totul ne-a fost dat din suflet.
    O zi minunată vă doresc, doamna Gina! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate că agitația asta obositoare a zilei ne oprește, pune un fel de stavilă între noi și latura frumoasă a lucrurilor, dragă Ștef..
    Frumusețe există, chiar și bucurie! Trebuie doar să nu privești în jos.
    Ai văzut în câte mii de culori s-a gătit toamna? este absolu fantastică Doamna asta!

    Să fii iubită!

    RăspundețiȘtergere
  6. o plăcere să citesc aici, o bucurie să văd că oamenii sunt, devin pozitivi.

    o zi de octombrie frumoasă şi la mulţi ani celor sărbătoriţi!

    cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  7. Otty, ce bucurie să te aflu!!

    Fuge vremea, ca nebuna..
    cu dor,

    RăspundețiȘtergere