marți, 29 octombrie 2013

trecutul, prezentul și viitorul


există simultan..


Citesc o carte. O carte oarecare, nu neapărat cea mai bună din câte  a scris autorul ei..

S-a întâmplat ceva, am descoperit un fel de tainică legătură între
locurile descrise și poezia lor, dacă mi-aș pune mintea, aș da gata cele 257 de pagini în câteva ceasuri..bine,  este și vremea mult prea frumoasă, ai zice că vara și-a găsit   strălucirea uitată pe poteci..altceva însă mă oprește să dau paginile la repezeală- un fel de complicitate  cu destinul unui om..un pictor nu pictează un tablou în câteva ore, ci în toți anii în care acumulează experiență..

O poveste fascinantă !

Al zecelea om. cine este el?
Într-o Franță, aflată sub ocupație germană, unul din zece prizonieri  trebuie să moară. Prin tragere la sorți…

Într-un loc aglomerat te poți simți în siguranță, dar și foarte singur..
 Plouă cu frunze roșii, galbene..raze lungi, ca de miere arsă, se anină de crengi, octombrie  are gust de  iarbă crudă..

5 comentarii:

  1. Cred ca n-as putea citi acum aceasta carte.Imi trebuie ceva mai...pozitiv,asa ca ma pregatesc cu cei mici pentru "Balul Toamnei".De data aceasta noi suntem invitati la scoala lui Mark.:)
    Numai bine! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Angi, bine ai venit!1
    Uite, dacă ai vreme, citește o carte cu de toate-speranțe, patimi, contraste..toate văzute fabulos, prin sfidarea granițelor geografice, culturale- „o călătorie fantastică”în care romantismul este cel mai frumos ingredient!
    ”Fiica norocului”, de Isabel Allende
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru oferta!
      Stii ce mi-am pus in cap sa citesc?"Omul de aur "de Jokai Mor,dar si "Fiica norocului" o pun pe lista de...asteptare.
      Seara frumoasa!

      Ștergere