luni, 25 noiembrie 2013

maramureșenii îl testează

 Eu nu-ți spun nimic..uită-te! Dacă n-o vei face,  pierzi.

> http://inpremiera.antena3.ro/reportaje/arta-de-paparazzo-230.html

Un comentariu:

  1. Vasicăi Ilie, Mariei Sara Lungu şi lui Vasile Burcu le place asta.
    Maria Sara Lungu Da ,interesant !Pe langa povestea picanta ,ESTE DESTEPT ! Vecin cu PRINTUL CHARLES,..cauta mobilier vechi sculptat ,..investitie minima ,VA DA LOVITURA !Cand sunt terminate casutele ,RECLAMA ,,VECIN CU PRINTUL ,TOATE FIRMELE DE TURISM VOR FI AMATOARE !Zona este fantastica !

    Rizea Gina Și eu cred că va da lovitura..dar vezi de ce se întâmplă așa? pentru că este inspirat.. nu a „aterizat „el acolo pur și simplu..Și-apoi, zău! îmi este și ciudă pe lumea asta a noastră care aruncă atâtea valori..și vine unul ca el să se lanseze folosindu-se de lipsa de interes a localnicilor pentru adevărate obiecte de artă..//

    Tonia Gherghel In primul rand,trebuie neaparat sa-mi exprim admiratia pentru Carmen Avram.O iubesc.O urmaresc mereu cand apare la tv.Sa zic profesionalism,inteligenta,talent,caracter etc Le-a inteles oricine a ascultat-o macar o singura data in viata lui.Iata ca am inceput cu o romanca.Trebuia sa fac asta.Apoi,acest paparazzo plin de farmec,perspicace,super talentat,Duncan Ridgley ne da o lectie.mai bine zis,o palma peste ce vreti voi...sa ne trezeasca la realitate.Caci,dormim si nu facem nimic cu valorile nationale.Asa ne trebuie!!!

    Rizea Gina Tonia, pe blog, cineva m-a certat că am postat.. despre meseria asta de paparazzo nu am vreo părere, nici nu sunt de acord cu strivirea sub bocanci a intimității oamenilor...Altfel, cred că atunci când devii persoană foarte cunoscută, știi , cumva, că te afli ”sub lupă„, nu? Acest personaj, fie că a știut , fie că a venit la noi că a auzit că i-ar putea fi bine, este de admirat, pentru ceea ce reușește să „scoată ”din lucruri pe care mulți le aruncă.. Există și români care pot recondiționa altceva..Și mi-am adus aminte că și prin București au fost familii care și-au aruncat multe cărți de valoare, de exemplu..sau fel de fel de lucruri care, cândva, fuseseră deosebite!! Cred că important este să-ți folosești inteligența/ talentul/îndemânarea!!

    RăspundețiȘtergere