sâmbătă, 20 februarie 2010

de primavara










Cerul zambeste. Cu lumina fruntii netede. In snopi subtiri de raze calde. Zapada plange. In miscatoare oglinzi. O cotofana, atenta sa nu-si umezeasca pantofii, cauta firicele. Printre baltoace. Vrabii guralive se amesteca in zbor de porumbei. Alb si verde ratacit, racoare si lumina, trecut si prezent. Stiut si neaflat. Regret si speranta, duiosie , mangaind amaruie dulceata. Gand si fior, poteca in hatisuri, valuri de soapte. Departe. Atat de aproape. Mai tandru cuvantul? Mai profunda simtirea? Valul este dorul marii de a saruta tarmul- Lucian Blaga



20 de comentarii:

  1. O încântare postarea. două melodii pe care le ascult cu mare plăcere.
    Propoziţiile din postare au adus primăvara la mine în suflet.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult, Geanina, daca , macar si pentru cateva clipe, ti-am descretit fruntea!
    Zile bune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Waw! Toata lumea asteapta primavara?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc pentru Tudor Gheorghe... Când îl asculţi păşeşti într-o altă lume...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cris, asta este minunat! Chiar si pentru cateva clipe!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca ne aduci macar tu primavara mai repede.Sigur, o asteptam si speram sa devenim mai buni, mai curati, mai opimisti cu fiecare primvara care vine si se duce.Dar de ce oare asteptarea e mai placuta decat certudinea_"De ce-ai plecat, de ce-ai mai fi ramas="

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne-a obosit atata alb, Maria..

    Se simte dorinta de verde, de optimism, de sunet si de culoare.
    Da, toate sunt schimbatoare, dar primavara trezeste, alunga tristetea.
    Improspateaza gandurile. Si starea.
    Redescopera energii!
    Zile frumoase iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum 8 ani,ascultam mult Tudor Gheorghe,si asta pentru ca pe micutul meu Mark,care abia sosise pe lume,il linistea foarte mult...ascultam impreuna muzica acestui"trubadur"toata ziua.
    Mi-e dor de acele momente,dar sunt fericita alaturi de clipele prezente.
    O duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ca bine zici, Gina! Pe toti ne-a cam obosit albul iernii asteia... Imi doresc si eu, ca foarte multa lume dupa cum observ, sa vina primavara!

    Ieri am gustat-o putin, cu ghocei pe drum, sub raze calde de soare, in joc de catelusi si cantec de pasari. A fost frumos. O clipa prelungita de odihna, un moment de respiro in ritmul naturii.
    Multumesc pentru Tudor Gheorghe! Parca nimic altceva nu pica atat de bine astazi...
    Duminica senina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Angi, ce muzica iti alesesei..frumos!
    Daca ti-am rascolit amintiri frumoase, ma bucur!
    Sa inteleg ca este ziua baiatului tau?
    La multi ani! Cu sanatate! Si mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ruxi, mi-am dorit sa ' gust' si eu ieri un strop de primavara, dar tot felul de treburi nu mi-au dat pace.
    Astazi bate vantul. Cred ca aman plimbarea . Pentru maine.
    Oricum, de la fereastra simt ca primavara este pe drum. Depinde ce mijloc de deplasare isi alege.
    O astept- imbracata in verde!

    RăspundețiȘtergere
  12. Atunci, iti doresc vant in panze, sa ajunga cat mai repede la tine!!! Aici e mohorat. Intunecat si bate vantul. Si totusi caldut inca.

    Ieri am iesit mai mult de nevoie. Trebuia sa hranesc cutii. Apoi m-a prins harjoneala lor si ziua s-a prelungit destul de mult. Acasa, treburile au asteptat pana mai tarziu. Si tarziu le-am si terminat. Pe la 11.30... :) Dar a fost bine asa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Gina, ti-e atat de frumos textul incat am vrut sa raman cu el. Revin mai tarziu sa ascult melodiile.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ruxi, prin fereasra se vede o silueta in verzui. Cu buline gri. Cam nervoasa!
    Sper sa-i treaca!

    RăspundețiȘtergere
  15. Anielle, sunt incantata. Te astept cu fereastra deschisa. Si parfum de ghiocei!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si cu colti chiar... as spune, a propos de "dintisori". :(
    Lapovita si un gerrrr!! Fata de cele 14 grade de ieri, astazi am tremurat de-a binelea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ruxi,toate sunt schimbatoare. Cu un semicerc.Cel putin.

    RăspundețiȘtergere