duminică, 15 august 2010

o zi specială!

La mulți ani!
celor două Marii din familia mea, prietenei mele, Maria Postu, și tuturor celorlalte Mării și Mărioare, care, dintr-un motiv sau altul, semnează altfel.













22 de comentarii:

  1. LA MULŢI ANI, SĂ FIE SĂNĂTOASE ŞI SĂ AIBĂ PARTE NUMAI DE BUCURII!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite că Maria Tănase este şi printre preferatele mele... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani:)
    F faine melodiile, mai ales cea a Mariei Tanase:)
    Duminica linistita:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cris!
    Si sărbătoritelor tale, La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulia,


    Mă bucur! Recunosc , că nu de prea multă vreme am descoperit cât de mult imi place muzica autentică, frumoasă, profundă. Mă refer, desigur, la muzica populară românească!

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica, dacă ești și Maria,
    La mulți ani!
    Dacă mi-ai spus La mulți ani, n-ai greșit, nu sunt Maria, dar ziua de astăzi are , pentru mine, o altă semnificație.

    RăspundețiȘtergere
  7. La maulti ani tuturor! Si pe mama mea o cheama Maria!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani Mariilor
    inclusv mamei mele :)

    Maria Tanase...

    RăspundețiȘtergere
  9. Florentin,
    Urări de bine și de sănătate mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  10. Angela,

    Ești departe de mama ta, ne gândim cu dor și drag!

    Îți place maria Tănase? mă bucur!

    RăspundețiȘtergere
  11. I.B.

    Lia ta să fie Maria?
    Să fie fericită!
    Încă nu i-ai dedicat un poem?

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani Mariilor,tuturor Mariilor ! Si barbatilor cu nume de Sfanta Marie !

    RăspundețiȘtergere
  13. La Multi Ani si de la mine!

    hh

    PS
    Cum cui?
    Tuturor celor care sarbatoresc astazi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Elise,
    Așa să fie! Cu sănătate pentru toate și pentru toți!

    RăspundețiȘtergere
  15. hh,

    Mulțumesc!
    Știi ce-mi amintește ”numele ” tău?
    O piesă veche, foarte frumoasă..cred că o cânta Tom Jones..era și o Marie, sper să nu greșesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Incerti,
    Asa e. Cred ca suntem de-un "leat":))
    Melodia era superba. Si dansanta pentru vremea aia.
    hh

    RăspundețiȘtergere
  17. Tom are mereu o Marie in inima, probabil de asta muzica si lirica lui a prins atat de bine la noi....
    Vad ca situl dumitale nu accepta emebeded video.
    Am sa incerc asa:
    http://www.youtube.com/watch?v=VjxY7xmhJ6o

    RăspundețiȘtergere
  18. hh,

    Da,uite așa, apar unele nume speciale!

    Toate melodiile lui Tom Jones se dansau in studenția noastră!
    Mulțumesc mult pentru ”dedicație”!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc pentru aceste frumoase aduceri aminte!

    RăspundețiȘtergere
  20. Şi eu am avut o mamă cu numele Maria. Cu gândul la ea, un gând bun pentru toate Mariile din lume!

    RăspundețiȘtergere