joi, 19 august 2010

Valea Oltului, 2010


Ale turnurilor umbre peste unde stau culcate,
Catre tarmul dimpotriva se intind, se prelungesc,
S-ale valurilor mandre generatii spumegate
Zidul vechi al manastirii in cadenta il izbesc.
Grigore Alexandrescu,Umbra  lui Mircea.La Cozia
In diminețile senine, culmile munților iau forma imaginii lui Decebal, odihnindu-se cu fața către cer.






















23 de comentarii:

  1. In weeck-end am fost acolo.
    De Sf. Marie am fost la Cozia, iar cu o zi inainte la Frasinei.
    Valcea este un judet cu frumuseti extraordinare. Imi pare bine ca ai postat aceste fotografii minunate, cu tot cu atmosfera de acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Demult, pe cand Silvia era inca beblus am fost si noi la Cozia. Pe Valea Oltului am mai trecut, e tare frumos. Mi-am adus aminte de locurile frumoase, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. e minunată !!!
    ce dor mi de ea şi de Cozia
    am amintiri speciale (de)acolo

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase peisajele! SI chiar foarte ispititoare...
    Felicitari si pentru noua fata a blogului. Sper sa ai cat mai multi cititori...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ionelmuscalu,

    Da, ai dreptate, este o zonă deosebită!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salmi, dacă ți-am trezit amintiri plăcute, chiar mă bucur!

    RăspundețiȘtergere
  7. Florentin,
    Din când in când, schimbăm câte ceva ..

    RăspundețiȘtergere
  8. Astazi am fost plecata cu treburi si m-am intalnit cu o vecina de bloc care mi-a povestit despre excursiile prin tara pe la manastiri.
    Acum vad si poze, e ca si cand as fi fost si eu pe-acolo.
    Oricum, cred ca voi merge si eu intro excursie daca pot s-o conving pe prietena mea.
    Iti multumim, Gina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte faine fotografii si locuri!! Din pacate, n-am reusit sa ajung niciodata pe Valea Oltului... l-am privit insa, de multe ori, in curgerea lui molcoma prin Fagaras.
    Cand eram copil, imi placea mult sa citesc legende istorice. Iar cea a fratilor Olt si Mures era printre preferatele mele. :)

    Multumesc mult pentru imaginile frumoase, parca pot simti in piept aerul tare si curat de munte si de brad!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabi,
    Sunt niște locuri faine! Merită să le vezi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ruxi,

    Avem locuri care nu sunt cu nimic mai prejos decât ale altora!
    Doar că nu sunt ingrijite așa cum ar merita.
    Le-am revăzut cu alți ochi.
    A fost minunat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ottilia ArdeleanuCOLINDĂM BLOGURI – IOANBISTRIŢEANUL (Limonada aceea); CRISTIAN LISANDRU (EU STRÂNG STAREA DE BINE ÎN PUMNI); MARIA POSTU (Confuzii, inhibiţii, …); INCERTITUDINI (Valea Oltului, 2010); DEJA-VU (Iubeşte-ma azi ); PAUL SANDU (Manualele domnului Funeriu)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt de acord cu tine, Gina. Avem unele locuri chiar mult mai frumoase decat in alte parti, dar cu adevarat neingrijite cum ar trebui... Iar cele care sunt si pe care "omul inca le mai sfinteste" cum spune vorba, sunt total nepromovate.
    Pacat, caci se pierde mult! (si nu ma refer aici la buzunarele celor de sus, ci la oamenii de rand)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ruxi,


    Ajungem, de fiecare dată, in același punct- curășenie, disciplina muncii, respectul de sine.
    Cine să fie profesorul pentru atâția ignoranți?

    RăspundețiȘtergere
  15. Îți mulțumesc că m-ai plimbat prin aceste locuri superbe,dar după atâta istorie,natura,locuri sfinte chiar meritam o băița buuună și relaxanta.

    Am trecut cu trenul,doar, prin această superbă vale,iar de la geamul compartimentului poți surprinde așa putine lucruri și locuri.
    O seară liniștită!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Angi,
    Îți doresc să le vezi, bătând locurile cu piciorul!
    Să ai zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  17. oooooooooooo
    DA!!!, o ştiu drag tare:)
    la Mănăstire "am" şi un loc, coborând treptele pe malul Oltului, întru reculegere. da'n-am aruncat bănuţi în fântână decât o singură dată. eram foarte tânără şi cu asupra de măsură de îndrăgostită atunci...

    RăspundețiȘtergere
  18. Știu locul, CELLA, cobor de fiecare dată.Imi place să ascultul Oltul.Și-mi mai place umbra nucului, cu crengi mult plecate. Am făcut și o poză, dar n-a ieșit.
    Imi place ”mitul” fântâniței, nu știu dacă, chiar cred in el, pur și simplu imi place.
    Știi? intr-o noapte superbă, am ajuns la Fonta di Trevi.
    Era magnific, oamenii râdeau, se stropeau, eu am țipat. Așa! De bucurie extraordinară..am aruncat bănuțul peste umăr, dorindu-mi să revin..s-a intâmplat să fie așa, adică, a doua zi, de dimineață.

    RăspundețiȘtergere
  19. cum a zis si Pro Atitudine, frumoase peisaje dar si foarte ispititoare :) cine stie, candva poate ajug si eu acolo ^^

    RăspundețiȘtergere