sâmbătă, 12 aprilie 2014

ploaie cu..lalele!

De trei zile, ploaia s-a oprit din zburdalnicia-i  de caprita incapatanata, doar cat sa-si traga rasuflarea.
Pregatit sa-si intampine musafirii - straini, dar si rude  apropiate- orasul, cuprins de o neobosita zarva, si-a prelungit zilele  mult dincolo de miezul noptii .
Doar o data pe an  este ziua lalelelor, adunate intr-o simfonie proaspat colorata!

Imi place forfota strazii in zilele de dinaintea Floriilor!
Imi place  amestecul de culori si de aranjamente, imi place sa privesc  somnoroasele  flori, rapite din culcusul lor de sera, al  cine stie carui colt de gradina, transportate  atent zeci sau chiar sute de kilometri, expuse apoi  grijuliu de-a lungul Strazii Mari, incat ochiul  vrajit sa determine privitorul a-si deschida portofelul.
Ploua, ploua marunt, mocaneste..
Multi negustori din Arges, dar si de pe alte meleaguri, si-au instalat  chioscurile aduse, doar ei stiu cum, cat mai la vedere.
Daca te gandesti  cum isi castiga sute de oameni  painea cea de toate zilele, zau ca nici n-ar trebui sa te mai plangi  de  toare cate ti se intampla..
 

Parca mergea mai bine vanzarea in alti ani- cand este cald, omul vine, se uita, admira  si chiar cumpara.
De data asta,  cam prea putina lume, dornica  sa duca la fereastra  flori, s- a incumetat sa iasa din casa.
Am sfidat frigul si biciuirea aspra a plesnetului marunt si
m-am dus in oras, nu doar pentru mine.
M-am gandit sa te invit sa gusti un strop din  curcubeul unei simfonii de sambata!
p.s.daca ai randare,ajungem, mai tarzior, si in inima expozitiei!

6 comentarii:

  1. tFrumos reportajul tau!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceleasi ganduri bune, Iulisa!
    La multi ani, de Florii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărut-mâna!
    Mulțumesc pentru "ploaia cu lalele"!
    Am simțit prospețimea, culoarea și parfumul primăverii...
    Vă doresc o duminică frumoasă alături de cei dragi!
    Îmbrățișări, cu drag! <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai pe seara, o sa deschid usa catre inima simfoniei, draga mea Sara! Sunt acolo multe aranjamente foarte inspirate!

      Sa ai o zi frumoasa si o vacanta , asa cum iti doresti !
      Pupici, copil frumos!

      Ștergere
  4. Florile sunt tare frumoase cand le stralucesc stopi de ploaie pe obrajori.:)
    Lalelele ,prin gingasie si colorit,pot canta mii de simfonii.
    O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi,

    M-am tot gandit la Simfonia pitesteana..imi povestea o colega ca a vazut in dimineata deschiderii zrci de copilasi de gradinita, uzi, frigurosi, treziti cu noaptea in cap, pentru ~defilare~. Asta este partea care nu-mi place , de fel, in acest ~fenomen~..
    De atatia ani, nu gaseste nimeni o modalitate( ar trebui, de fiecare data, altfel), incat sa nu mai fie obositi bietii copii. Chiar am fost revoltata.
    In rest, florile se reprezinta ele!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere