miercuri, 16 aprilie 2014

zambind, intineresc a suta oara

5 comentarii:

  1. Asta am facut si eu ieri, am citit poezii in amintirea dansei... se duc oamenii de valoare, se duc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un fel de
    Cosmos

    Trei ore in cosmos, pe-orbita
    pasiunii! Vuia infinitul!
    Pamantu-si gasise iubita.
    Materia-si gasise iubitul.



    RăspundețiȘtergere
  3. Dragostea mea,
    ancora grea,
    tine-ma strâns;
    toate ma dor:
    gura – de dor,
    ochii – de plâns.

    Vântul cazu –
    - poate ca nu,
    dar s-a facut
    liniste-n cer,
    fara puteri,
    ca la-nceput.

    Nu mai visez
    pasi pe zapezi,
    urme de vulpi;
    nu mai sunt flori,
    sufletul lor
    doarme în bulbi.

    Singuratati…
    Nu mi te-arati,
    nu-mi trimiti vesti.
    Cat fara rost.
    Oare ai fost?
    Oare mai esti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă doresc din toată inima ca Sărbatorile Paştilor să vă fie pline de Lumină, Armonie şi Sănătate!
    Cu aceeasi pretuire,
    Brindusa Frunza

    RăspundețiȘtergere
  5. Te citesc si te intampin cu aceeasi mare bucurie, Brandusa!
    Imi este dor de vorbele tale!

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere