miercuri, 2 iulie 2014

~noi suntem ca un cantec..~`




  1. Astazi, si mai ales astazi, sa ne reamintim de

     Octavian Paler:


    2 iulie1926, Lisa/7 mai 2007, Bucuresti

    Avem timp pentru toate.
    Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
    sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,

    sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine,
    avem timp sa citim si sa scriem,
    sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
    avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
    avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.
    Avem timp pentru ambitii si boli,
    sa invinovatim destinul si amanuntele,
    avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare,
    avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile,
    avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
    avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
    avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,
    avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
    Avem timp pentru toate.
    Nu e timp doar pentru putina tandrete...
    .

12 comentarii:

  1. Un gand , de la o prietena draga:

    ~~O. Paler - un nesecat izvor de intelepciune!
    De cate ori il recitesc, il redescopar. Uneori, chiar cred ca, a fost un GENIU.
    Sa-i fie tarana usoara!

    Cateva aforisme care m-au impresionat:
    ,,Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata’’.
    ,,Nimeni nu exista pentru altul. Nu exista decat cursa fiecaruia. In clipa in care se opreste, moare.’’
    ,, Noi suntem ca un cantec, nu credeti? Un cantec nu se poate canta niciodata de la sfarsit spre inceput.Trebuie sa-l canti intotdeauna indreptandu-te spre sfarsit’’.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gina regret ca nu se comenteaza si asta spune multe...Cat de destepti erau inaintasii nostri ca aveau ,, Sfatul batranilor,,...?

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dai seama cum ar fi daca as scrie o carticica, asa cum ma toot sfatuiai?..


    Cine mai citeste??

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar nu trebuie s-o mai scrii. Doa sa vrei sa publici, dupa o mica selectie.Am vazut "cine mai citeste?" si cred ca poti sa faci o carte buna.
    Stelian Paiu

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum bine spuneai ,,Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata’’
    Si daca nu am trait la timp.... mai avem timp...atunci cand mai avem atat de putin timp???

    RăspundețiȘtergere
  6. NU, nu este scepticism!
    Sunt atat de multe lucruri pe care mi le-as fi dorit si care imi frang sufletul acum la gandul ca nu le voi mai putea face niciodata.Lucruri importante, dar si marunte.
    Pentru ca realitatea este ca avem timp ....pana la un timp...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da.Înțéleg perfect.
    Sau aproape.
    Știți ce cred că putem face? ( nu citez pe nimeni,nu spun cine știe ce adevăruri descoperite de mine...) ne putem bucura de ceea ce ne poate dărui frumusețe.
    Și acea clipă de eternitate.

    Este atât de frumoasă toamna!
    Știți ceva? priviți în sus!

    p.s. ne știm,cumva??

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu, nu ne cunoastem desi avand in vedere ca “va urmaresc” de ceva vreme aproape pot spune ca imi sunteti o prietena draga.O intamplare m-a adus pe blogul Dumneavoastra si de atunci de cate ori simt ca … alunec intru si vad ce a-ti mai scris.Sunteti o persoana tonica.Imi place stilul in care comentati si va admir dragostea pentru frumos.Nu de putine ori un coltisor din casa Dumneavoastra, o fotografie mai mult sau mai putin studiata cu o masuta,o perdea, o floare sau o imagine vazuta din fereastra apartamentului mi-a facut inima sa tresalte.V-am urmarit la concerte si in calatorii si sincer va invidiez ca stiti sa va rupeti de… “obligatii” pentru bogatia sufletului.
    Cand am citit acele aforisme, probabil m-au prins pe “picior gresit” si am simtit nevoia sa strig.
    Eu nu cred ca “Nimeni nu exista pentru altul.” Existam pentru si alaturi de cei din jur. Dovada este ca vrem sa fim auziti, ca simtim nevoia sa fim vazuti, cautam cu disperare intelegere.
    Ei asta e…Am sa va urmez sfatul si am sa incerc sa privesc mai mult in jur,desi asta era unul din principiile care ma ghidau candva, dar se pare ca l-am uitat.
    Va doresc tot binele din lume si imi cer scuze ca am abuzat de timpul Dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ați abuzartdeloc!
    Îmi face deosebită plăcere să aflu că incertitudinile mele, cărora le mai alung , câteodată , confuzul sufix, fac bine!
    Îmi place să stăm de vorbă.
    Dacă sunteți din Târgoviște, aflați că și eu sunt dâmbovițeancă!! Și dacă nu este așa, tot mă bucur să vă am oaspete!

    RăspundețiȘtergere