miercuri, 18 noiembrie 2015

măsura de forțe


„Contează cum câștigi!
Mintea este cea mai importantă!
Mă lupt cu mine însămi!
Luptătorii(sportivi) sunt o reminiscență a luptei strămoșilor noștri care își apărau satele.
Ce mă bucură? mă bucură că, după un meci, adversara învinsă vine și mă sărută pe frunte.
Lupta? o măsură de forțe, ceva impersonal, după fiecare luptă mai descopăr ceva, devin Om.„
Sunt doar câteva idei pe care le-am reținut, rapid, dintr-o emisiune, la care invitată a fost o fată ALTFEL.
O cheamă Cristiana Mongol Stancu și este campioană mondială la kickboxing.
Și pictează icoane.
Și ascultă muzică pe versurile lui Anton Pann.
Și citește.
Mult.
În timp ce o ascultam, văzând-o, mă gândeam ce extraordinar ar fi fost dacă membrilor echipei guvernamentale li s-ar fi sugerat să urmărească această emisiune. 45 de minute.
Atât.




http://www.tvrplus.ro/editie-garantat-100-388178#.VklK1Vk0R6E.facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu