vineri, 16 august 2024

(și) filozofii au umor

 Bună dimineața, cu noaptea-n cap!

( intenția  mea este  să  aduc un pic de veselie, că  tot   vin vijelii după amiază)   
Nu am idee câtă lume știe  cine a fost Lucian din Samosata- eu, una, recunosc  că  aflat câte ceva  abia acum ( omul, cât trăiește, învață, nu-i așa?)
Acest  domn  filozof,, prozator grec, de origine asiriană
 ( 125 dHr/ 180 dHr),
 deci, dacă nu mă încurc  la  calcule, în urmă cu mai bine de  două milenii, a zis că:
” E de ajuns un singur război, ca să apară  o mie de istorici”.
Dar, tot dumnealui  a zis că:
”Singura sarcină a istoricului  este să spună lucrul așa cum s-a întâmplat„.
 Clar și limpede, da?
p.s. nu știu de ce, eu nu  m-am dus cu gândul la  o confruntare cu arcuri, tancuri,drone etc.
  M-am gândit la „Pantelimon„.
Să ne  fie suportabilă ziua!😜

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.