vineri, 5 februarie 2010

altfel

L-am cunoscut ca poet. Mult mai tarziu , ca personaliate politica. Asa ca in seara asta , am recitit-

Mircea Dinescu - Sunt tanar, Doamna//Sunt tânar, Doamna, vinul ma stie pe de rost/si ochiul sclav îmi cara fecioarele prin sânge,/ cum as putea întoarce copilul care-am fost/când carne-mi înfloreste si doar uitarea plânge./Sunt tânar, Doamna, lucruri am asezat destul/ca sa pricep caderea din somn spre echilibru, /dar bulgari de lumina dac-as mânca, satul/nu m-as încape în pielea mea de tigru./Sunt tânar, Doamna, tânar cu spatele frumos/si vreau drept hrana lapte din sfârcuri de cometa,/ sa-mi creasca ceru-n suflet si stelele în os/si sa dezmint zapada pierdut în pirueta./Sunt tânar, Doamna, înca aripile ma tin/chiar de ating pamântul pe-aproape cu genunchii, /aceasta putrezire ma-mbata ca un vin/caci simt curgând prin dânsa bunicile si unchii./Sunt tânar, Doamna, tânar, de-aceea nu te cred, /oricât mi-ai spune, timpul nu-si ascute gheara/desi arcasii cetii spre mine îsi reped/sagetile vestirii, sunt tânar. Buna seara! /

6 comentarii:

  1. Da, se cam prosteste; il urmaresc vinerea cand il aduce Stelian Tanase...A avut si noroc sa fie prieten cu Marin Preda... S-a insurat cu o aristocrata ruso- maghiara, care-l complexeaza...Parerea mea.Mezaliante...M-a ferit Domnul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi ce bine scria. Păcat că s-a lăsat atras mai mult de cele materiale.

    RăspundețiȘtergere
  3. I.B. multe schimba atractia asta.
    Oameni suntem..

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Daurel, sa intelegem ca soacrele sunt cele mai bune mame?

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am lăsat ca poet... Şi aş vrea să-l redescopăr tot aşa...

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce se vor fi incurcand toate?
    Cand mai gasim calea?

    RăspundețiȘtergere