sâmbătă, 6 februarie 2010

vorba multa







Pe maestrul Johnny Raducanu l-am ascultat de multe ori , nu doar facandu-si meseria. Cum nimeni nu-l confunda. L-am vazut ca invitat pe la diverse emisiuni . Posturi care se respecta. Emisiuni culturale. Sarmant, degajat, mare povestitor! Un aristocrat boem . Care sfideaza neajunsurile. Oare , pana ieri- alaltaieri, sa nu-si dat nimeni seama ca artistul are o pensie absolut mizerabila? Dintr-odata , situatia face sa curga valuri de cerneala.. Ma intreb si eu, ca tot omul, care dintre cei cati ’ ataca’ subiectul chiar il va duce la capat..

8 comentarii:

  1. Nici subiectele personale le ducem pana la capat. Ale altora...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine, pentru subiectele personale nu este nimeni retribuit. Ar fi o chestie si asta. .Dar , ma gandesc la oamenii astia care gasesc si trateaza subiecte. Apoi le lasa balta. .Candva am regretat ca nu m-am facut ziarista. Cred ca-i invidiam.
    Imi dau seama ca n-as fi putut face lucruri de mantuiala. As fi fost total nepotrivita pentru o asemenea meserie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tenacitatea... e la mare preţ.
    Răspunsul la întrebarea ta ne vine tuturor în minte.

    Zi plină de frumos, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos eufemism ai gasit, Geanina!


    O zi luminoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina draga, oare nu toate valorile reale romanicii traiesc aceleasi drame? eu asta am constatat. cand ma gandesc si la umilinta prin care a trecut marele Brancusi, imi vine rau! iata insa ca si astazi Brancusi e recunoscut in strainatate, francezii se mandresc cu el, cu opera lui, americanii il studiaza cu mult respect in universitatile de arta, ca doar a revolutionat sculptura pe plan mondial, iar romanasii nostri (cei de la conducerea tarii) nu urmaresc decat sa jecmaneasca ceea ce a mai ramas din averea familiei Brancusi. nu sunt povesti, intamplator cunosc personal o nepoata de-a sa care mi-a povestit multe si triste...

    multi artisti romani de valoare au murit in mizerie la fel cum si marele erou Petre Tutea care nu mai are nevoie de nici o caracterizare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, asa este, Shanti, avem o ' boala', care se manifesta , mai ales in privinta Oamenilor care au lasat in urma semne adanci. Nu inteleg cum se intampla. Si mai ales de ce.

    Trist, dar adevarat. Din nefericire..

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am vazut si eu pe maestru de cateva ori.M-a impresionat o emisiune de pe TVR de acum cativa ani.O zi din viata lui si povesti despre el.
    Atunci am aflat ce pensie mizerabila are.S-a mai marit acum.E de vreo 400 lei daca nu ma insel. :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi, nici chiar atat..
    Stiam demult, pentru ca i-a spus candva unei fete, care ii lua un interviu. El isi cumparase un kg de mere. Le avea intr-o punga. A servit-o si pe ea.
    Scena a fost speciala..
    Sunt lucruri , pe care , daca le comentam , fara a le schimba, par si mai dureroase.


    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere