luni, 2 iunie 2014

la fabrica de ganduri, in pauza de dupa masa

exerciții de amiază
motto:„Creierul este organul cu care gândim că gândim„.
Ambrose Bierce, scriitor și jurnalist
Găsiți omul printre boabe!
(cu ochii pe ceas)
Un prieten care nu mi-a dat niciodată ocazia să nu-l cred mi-a trimis fotografia de mai jos, însoțită de argumente stabilite de niște specialiști. Aceștia, adică medicii, au stabilit că:
*dacă îl găsiți în 3 secunde, jumătatea din dreapta a creierului dumneavoastră este mai bine dezvoltată decât la majoritatea oamenilor.
*dacă vă trebuie între 3 secunde și 1 minut, jumătatea din dreapta este normal dezvoltată.
*dacă vă trebuie între 1 minut și 3 minute, jumătatea din dreapta funcționează cam leneș. În acest caz, ei vă recomandă să păpați proteine!
*dacă nu-l descoperiți nici după 3 minute, sfatul este să practicați mai mult acest gen de exerciții, ca să puneți creierul la treabă!

Bărbatul este acolo, amețit, probabil, săracul, de atâtea arome!

10 comentarii:

  1. Toma Constantin2 iunie 2014 la 15:34

    L-am gasit in 3 secunde ! :) Sa inteleg ca am creierul asimetric dezvoltat ? :) Oricum , un excellent exercitiu pentru dezvoltarea perspicacitatii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu eu cum imi aleg prietenii!!

      ( nu discut asimetriile)

      Ștergere
    2. Toma Constantin2 iunie 2014 la 18:38

      Multumesc , Gina ! Sper sa nu mi se "dezvolte" si mai mult emisfera dreapta cerebrala ! :)

      Ștergere
    3. Atunci o sa am inca un prieten!hi! hi!

      Ștergere
  2. Mi-au trebuit oleaca mai mult de 3 secunde,dar n-am ajuns la 10.:))
    Cred si eu ca-i ametit!
    Asa au fost si copiii mei dupa cele doua examene, citit-scris ,contra timp,de azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, eu zic ca le prinde foarte bine acest test; imi amintesc si astazi tema compunerii de la examenul similar, chit ca acum cineva ar mustaci , auzid titlul textului~Sfarsitul lui Filimon Sarbu~..
      Au contat multe elemente, folositoare mai tarziu: formula de examinare, implicarea, seriozitatea, rigurozitatea.
      De ce se vor fi remand , mai mult adultii decat copiii, cand vine vorba de examene?? asta nu inteleg..

      Cat despre omuletul din cafea- felicitari!!

      Ștergere
  3. Cam 5,6 secunde...depinde cum incepi "citirea" Normal percepem de sus in jos si de la stanga la dreapta.(exceptand stangacii)Dar depinde si de starea ta de moment!!!
    Daca esti obosit, stresat ,e ceva mai aleatoriu,depinde de noroc .ce parcurs de suprafete ai urmat.

    Prima data am crezut ca este vorba de un om alcatuit din toate boabele,ceva compozitional...fireste nu gaseam .Mi-am spus chiar ca e o gluma..haha
    Apoi mi-am dat seama de cerinta ... despre o figura ascunsa acolo...printre!

    Nu cred ca tine de dezvoltarea unei anumite parti de creier mai mult sau mai putin...
    Am un var cu handicap mental,el are o acuitate vizuala extraordinara,sesizeaza detalii in imagini,pe care eu nu le sesizez.
    Doar ca trebuie sa fie ceva care sa-l entuziasmeze!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acuma, de! ce sa zic, doar am precizat ca am preluat si eu ~datele~de la un prieten, care prieten, si el, le-a luat de undeva, care...

    Stii ceva?
    Eu am descoperit ~capsorul~` destul de repede, nu ~foarte~; am spus 1 minut, asa, ca sa nu creada ~musafirii~ca ma dau mare..hi! hi!
    p.s. este simpatica rau ideea cu figura compusa din toate boabele!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista asemenea teste(iata de ce la asemenea cerinta,idee m-am gandit imediat)ca sa nu mai spun de acele stenograme parca ,in care te uiti cumva crucis si vezi o imagine tridimensionala! Sunt fascinante.

      De spuneai cap de om ...e destul de usor sa dai in 3 secunde de el.Si chiar din prima cu un pic de noroc ,adica o secunda.Testul e bine intocmit pe durate de timp...interesant oricum.

      Ștergere
  5. Si mie imi plac testele astea!
    Imi dau de gandit. Si apoi, ma distreaza!
    Din cand in cand, ai nevoie sa te ~vezi ~si altfel.

    RăspundețiȘtergere