marți, 24 august 2010

intre anotimpuri




Am adunat vise și gânduri  intr-un geamantan. 
Imi iau porția  de libertate.
Las căsuța deschisă..
Pentru cei care se opresc in fața ferestrei, culori  și magia  unui  arcuș  neîntrecut!




35 de comentarii:

  1. Concediu placut! Eu am sa deschid cu nerabdare fereastra in fiecare zi si am sa astept...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos... nu as putea locui intr-o casa, care nu are flori, verdeata, fara culoare, muzica...

    RăspundețiȘtergere
  3. Se numeşte "Regina nopţii", cred. E o floare cu un miros îmbătător.
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. zbor lin, spre zari senine si calde iti doresc, draga Gina!
    iar geamantanul cu frumos, sa-l porti la tine in suflet, cand te intorci.

    o vacanta minunata sa ai!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos trandafirul japonez. Plus videoclipul cu Rieu. Gânduri bune, Gina!

    RăspundețiȘtergere
  6. În acest caz, draga mea, "zboară, puiule, zboară!" :)
    Şi să te reîntorci cu pace în suflet!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina, iti multumim.E necesar sa avem si astfel de momente.
    Am si eu o melodia faina a acestui artist si imagini minunate de trandafiri.
    The Last Rose of Summer- Andre Rieu
    http://www.youtube.com/watch?v=YFtKysRcp8s

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua, Gina!
    Andre Rieu să fie o...coincidență!? Sau doar o binefacere, deoarece l-am postat aproape deodată! O zi muzicală, colorată și frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am oprit la portița ta,m-am minunat în fața florilor apoi am închis ochii să ascult muzica,ba mai mult am și văzut în jurul meu dansul florilor în magia muzicii...

    RăspundețiȘtergere
  10. ne omori cu zile, doamna...

    RăspundețiȘtergere
  11. vin si eu cu ceva:
    http://www.youtube.com/watch?v=kEL-4D8Bnas&feature=fvw

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa trecerea dintre anotimpuri. Insa, nu vreau sa ma gandesc ca suntem in pragul unei asemenea situatii. Si ca vara este in faza de expirare...

    RăspundețiȘtergere
  13. O muzica deosebita intre anotimpuri.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iar pleci in vacanta? Ce fericire pe tine. Sa petreci frumos si sa vii cu libertatea in suflet. Poate iti va ajunge macar jumatate de an :) Ei, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  15. MINUNĂŢIE de FEREASTRĂ
    să fie fericită TARE şi MULT IUBITĂ :)
    BINEMERITĂ!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. esti ciudata, doamna, nu te-am suparat cu nimic si nici nu aveam de gand s-o fac.
    m-a impresionat placut sensibilitatea dumitale si am respectat-o din prima zi. daca terte influiente te-au intors cu spatele la mine regret instabilitatea si ..incertitudinea dumitale. niciuna din ele nu face casa buna cu sensibilitatea de care vorbeam.

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase flori, frumoase ganduri!Muzica e divina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am batut, timid, la fereastra casei tale. N-a raspuns nimeni. Inca iti mai iei portia de libertate. Sa te bucuri de ea si sa te intorci cu un bagaj imens de imagini si ganduri frumoase pe care, apoi, sa ni le oferi si noua.
    Noi te asteptam cuminti. Eu si cu nerabdare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am batut, timid, la fereastra casei tale. N-a raspuns nimeni. Inca iti mai iei portia de libertate. Sa te bucuri de ea si sa te intorci cu un bagaj imens de imagini si ganduri frumoase pe care, apoi, sa ni le oferi si noua.
    Noi te asteptam cuminti. Eu si cu nerabdare.

    RăspundețiȘtergere
  20. Gina ,

    Pacat ca am scapat momentul plecarii! Dar ,poate gindul meu va ajunge pina la tine si tu il vei simti plin de grija si de urari de bine .Asadar ,vacanta plina de vis si bogata in simtaminte ! Sa te intorci cu bine si cu aceeasi energie de creatie ,draga colega.

    RăspundețiȘtergere
  21. Iarta-ma, doamna, sper sa fii sanatoasa si sa te mai aud.
    Uite-asa sunt eu, grabit si dau cu bata-n balta.

    Repet, iertare, rogu-te!
    octav

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat de greu este geamantanul cu vise? Nu-l uita! Gandesc ca la intoarcere geamantanul va fi mai greu, poate mult mai greu, si ca-l vei descarca aici, pe blogul incertitudinilor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Incerc din rasputeri sa ma bucur de toamna asta.
    Salutari

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna dimineata, am trecut pe aici sa ma mai bucur de vara trecuta si de viitoarele intalniri placute.

    RăspundețiȘtergere
  25. Draga Gina:

    M-am strecurat prin usa deschisa si printre frunzele de trandafir sa te salut...nu te-am gasit...ti-am lasat aceast bilet, scrijelit cu un virf de creion, langa pridvor.


    Revin curand.

    Irina

    P.S.
    Sper ca esti bine, noi ne topim de caldura.

    RăspundețiȘtergere
  26. Florile acestea au ceva atat de special...
    Poate tocmai din acest motiv sunt atat de raspandite prin casele oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca va prieste vacanta. Zile frumoase in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  28. Vine toamna!
    Întoarce-te pasăre călătoare!

    RăspundețiȘtergere
  29. Dupa o saptamana si ceva florile cer apaaaa....

    RăspundețiȘtergere
  30. imi place Andre... spectacolele lui, par a cuprinde totul din muzica...
    intre anotimpuri... primul gand mi-a fugit spre Vivaldi... apoi... mi-am amintit, ca a venit toamna... minunata toamna, stapana peste o vara care nu se lasa infranta...

    RăspundețiȘtergere
  31. cam multa vreme decand ai disparut, doamna, da-ne un semn de viata.

    RăspundețiȘtergere
  32. Salutări cu drag tuturor prietenelor și prietenilor mei!
    De dimineață n-am avut sorți de izbândă..am scris toate comentariile, dar calculatorul nu mi le-a primit.

    Salmi, iți mulțumesc mult pentru gândurile frumoase.Și mie mi-a fost dor de tine!
    Am multe povești!

    Denisia, așa este- florile ne fac viața mai frumoasă!

    Lucia, floarea albă nu este a mea- am fotografiat-o in curtea mănăstirii Cozia!
    Regina-nopții nu are inflorescență..poate că greșesc.

    Ruxi, Zborurile au fost line! La intoarcere, comandant a fost o femeie, am avut ceva emoții, dar a fost extraordinar!!
    Am multe să-ți povestesc!

    Cris, mulțumesc mult !


    Adele,

    Am aflat că ai probleme, fii tare, va fi bine!


    Gabi, mulțumesc pentru dar! Da, avem nevoie de frumusețe!


    Mirela P, mă bucur mult că avem preferințe asemănătoare!
    Zile frumoase îți doresc!

    Angi, romantico, mi-a fost tare dor de tine!


    Anonim, dacă ești hh, mă bucur să aflu că florile mele țți plac!

    Îți mulțumesc pentru dar!


    Florentin, nu-ți place toamna? Eu o ador!

    IB, mulțumesc!


    Shanti,

    Mi-a fost tare dor de ” intâlnirile” nostre!
    Libertate? există doar in aparență, doar că trebuie simțită puternic, așa cred.


    CELLA!
    Ce mult îmi plac vorbele tale!

    Anonim,

    Nu știu de ce mă cerți, chiar nu ințeleg.Instabilă? nu! Incertitudini? multe, asta am și spus.


    Iulia,

    Eu îi sunt recunoscătoare Domnului pentru tot!


    Maria, îți mulțumesc pentru gânduri!

    Cati, draga mea romantică înțeleaptă! Am atâtea să-ți povestesc! Doar să-mi treacă oboseala.


    Steluța, draga mea colegă de liceu, am simțit grija ta. Am fost ocrotită!
    Doina V zice să ne vedem peste două săptămâni.

    Anonim-Octav,

    Chiar nu știu ce să ințeleg..ești hh?


    @Mircea Suman,

    In geamantanul meu s-au adunat, de-a valma, gânduri, stări, sentimente, incertitudini.Din toate câte puțin, in multe povești!

    Andi, Eu ador toamna! Cu toate capriciile ei!

    Ionel Muscalu, am multe povești ! In culoarea anotimpurilor!


    Irina! Mi-a fost tare dor de scrierile tale!
    Am cules povești din locuri fierbinți!

    Plano 10, nu, nu s-au uscat florile! Sunt chiar frumoase! Foarte frumoase!


    Kid, fără flori, viața noastră ar fi tristă.

    Ancuța, am avut o vacanță plină!


    Angi,

    Ca o pasăre călătoare ce sunt, m-am intors din locuri calde, să simt frumusețea toamnei noastre!


    Plano 10,
    Florile au primit apă, par mai vii, mai intens colorate!

    @ Ovi, bine-ai venit!
    Da, Andre este inepuizabil, magic,
    Ascultați muzică ” fado”! O să vă placă mult, sunt sigură!


    Anonim,

    Mă bucur să aflu că am prieteni buni!
    p.s. ești hh?

    RăspundețiȘtergere
  33. Octav,


    Îmi place de mor piesa trimisă-am ascultat-o și am tot ascultat-o..Victory, Bond Andre Rieu!

    RăspundețiȘtergere