sâmbătă, 7 martie 2009

cutiutza cu amintiri









10 comentarii:

  1. Drumuri, ape, poduri, fantani si dincolo de ele, perspectiva...
    Toate, repere ale raportarii noastre peste timp, desi ei sunt strajerii spatiali ai gandurilor noastre calatorind in trecut!
    Am citit multa emotie revarsandu-se din fotografii, cuvintele au fost invaluite protector in valul tacerii :)
    Mult soare sa te scalde in aceasta zi, draga Gina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este , pescarusule!
    locuri dragi, imagini scumpe!
    Fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  3. o mare dezamagire. daca n-avea capac ma aruncam in ea

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se poate!
    Pentru mine este un simbol!
    O seara cu muzica linistitoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru mine sunt patru drumuri
    drumuripe apa/uscat drumuri in suflet/amintire
    iar pulsul bate in fiecare din ele cu o oscilatie policolora

    RăspundețiȘtergere
  6. Gala, esti nemaipomenita; ele sunt simbolurile mele,dar sunt si reperele copilariei: fantana nu mai are apa, este situata in curtea bunicilor mei materni; ulita este tot a copilariei, apoi podul peste Arges, pe care il parcurgeam , mergand la ei.
    Argesul inseamna nu doar raul de la marginea satului-inseamna copilaria si adolescenta mea.
    Iubesc mult lucrurile astea marunte , care ma leaga de un loc drag- satul meu.
    Iti multumesc mult pentru vorbele frumoase!
    La multi ani pentru maine!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, poze cu "parfum" de copilarie. Frumos, Ginutza, frumos sentimentul pe care mi te imaginez ca-l ai, punindu-le aici, una cite una, aranjate frumos si culminnd cu fintina, care simt eu ca ti-e draga intr-un mod aparte. Pozele tale ma trimit, uite, la pozele mele si la tzarina si pomii-nfloriti de pe ulitza bunicilor mei. Mi-ai trezit amintiri frumoase cu... amintirile tale. Privesc inapoi cu nostalgie si mi-e dor de vremurile-alea...eheeei... ce mai trec anii...
    Primeste, din toti rarunchii mei, un La Multi Ani pentru tine si cititoarele tale, de 8 Martie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Lav!
    Sunt micile mele Mari daruri, pe care le am in suflet.
    Copilaria si adolescenta " prinse" in imagini!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pozele inglobeaza trairi. Când le privesti tu, cel care ai facut poza te intorci la acel moment. Este parte din tine.

    Stiu ca inseamna mult pt. tine :-) pentru ca se vede. Le-ai ales cu grija.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult pentru interpretare! Da! Inseamna acea parte care este sinonima cu inocenta si zborul!

    RăspundețiȘtergere