miercuri, 18 martie 2009

aparenta





Se zice ca te poti ineca si intr-o apa de 2 centimetri.


Cu amintiri.

(ani de liceu..cu emotii)

30 de comentarii:

  1. Asa este, lacrimile pot genera aceasta stare!
    O zi cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma lasi sa ghicesc care esti?... doar asa sa ne distram

    Esti... ori tipa cu alb sprijinita de butuc ori cea de deasupra ei (pantalon mai inchis la culoare si bluza grie deschis). Am nimerit-o?

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe fotografiile gina
    lacrimile pot fi uneori de bucurie
    nostalgia anilor de liceu poate cutremura sufletul sa-l faca sa planga sa-l inece in lacrimi
    insa privirea aruncata spre viitor este cea care aduce curcubeul

    RăspundețiȘtergere
  4. Manon, nici una nici alta; mai pun doua poze( nu sunt prea meseriasa) si mai incerci; oricum cea cu bluza gri a fost una dintre prietenele mele bune- este stomatolog in Bucuresti;
    cealalta era mereu speriata din cauza profului de chimie( fost diriginte in ultima clasa de liceu)- am o postare : Babacu", daca ai timp, odata, poate o citesti.
    Imi plac incercarile tale!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gala, pentru mine, anii de liceu au fost mai frumosi chir decat cei de facultate..sunt multe de spus;
    acum doi ani , am fost la revedera de ..multi ani..poate ca voi pune niste poze; chiar ca ma apuca nostalgia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti o frumoasa si o cocheta, Ginutza mea draga! Bine, nu ascund ca eu stiam deja asta! Cred ca ai o zi tare frumoasa, de ai umblat tu in cutiutza cu amintiri si ni le-ai impartasit si noua! Iti doresc tot binele, fata frumoasa, astzi si toata viatza ta! Nu accept un refuz! hi hi hi
    Pupici cu licurici nostalgici si mici:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Lav!
    daca spui tu, asa sa fie!
    Astazi m-a apucat nostalgia..nu cea plina de apasare , ci, asa, un gand frumos si calm pentru niste ani deosebit de frumosi, pentru niste colegi dragi sufletului meu; si chiar pentru profesorii mei.
    Stii ceva/ sunt secvente din viata , legate sau create de anumiti oameni, pe care timpul nu reuseste sa le stearga nicicum.
    Pupuici cu si mai multi licurici!

    RăspundețiȘtergere
  8. pfff, sunt in ceata. Nu te pot recunoaste in pozele din liceu si in grupul de pe câmp. Mi-ai dat si indicii clare... si totusi nu e usor. In poza de pe câmp s-ar putea sa fii cea care sta jos linga tipa imbracata in alb spre dreapta). Dar precum spuneam nu sunt sigura. As putea zice ca esti cea care sta in picioare chiar in stânga pozei. :-) funny anyway.

    Asa-i ca te uiti la ei si te gândesti fiecare ce a facut in viata, cum si-au schimbat traseele... desi la un moment dat erati pe acelasi drum... frumoase amintiri.

    Amintirile mele cele mai faine le pastrez tot din liceu. Am avut profesori magnifici, frumosi, destul de pretentiosi. Anii de liceu sunt de neinlocuit.

    RăspundețiȘtergere
  9. pfff, sunt in ceata. Nu te pot recunoaste in pozele din liceu si in grupul de pe câmp. Mi-ai dat si indicii clare... si totusi nu e usor. In poza de pe câmp s-ar putea sa fii cea care sta jos linga tipa imbracata in alb spre dreapta). Dar precum spuneam nu sunt sigura. As putea zice ca esti cea care sta in picioare chiar in stânga pozei. :-) funny anyway.

    Asa-i ca te uiti la ei si te gândesti fiecare ce a facut in viata, cum si-au schimbat traseele... desi la un moment dat erati pe acelasi drum... frumoase amintiri.

    Amintirile mele cele mai faine le pastrez tot din liceu. Am avut profesori magnifici, frumosi, destul de pretentiosi. Anii de liceu sunt de neinlocuit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Manon, in prima poza, de jos , de la dreapta spre stanga , langa colegul cu basc- sunt eu- cu basmaluta si bluza gri;
    in cea de-a doua, tot de jos ,tot de la dreapta- cea cu parul lung, care priveste spre cer- cred ca asteptam ploaia, ca sa nu mai muncim( eram la practica agricola, adica la munca aia silnica),prima fata este in alb si doua au basmalute, eu sunt fara , m-ai ochit?
    In poza cu clasa, de la stanga ,pe primul rand de jos, sunt a doua fata: un coleg, prietena mea si eu- codite, o suvita prea rebela pentru atunci si sandale albe.
    Pozele color sunt de la revederea de 40 de ani- vara trecuta- sunt in verde- m-ai reperat?
    Im mov si galben, in aceeasi zi, dimineata, in fata liceului,mergeam la strigarea catalogului.
    Sa stii ca despre fiecare stiu ce face si cu ce se ocupa, in ce oras locuieste.Ne-am revazut de trei ori.
    Am doua prietene cu care comunic si chiar ma vad din cand in cand si un foarte bun prieten cu care nu m-am vazut niciodata, dar comunicam.
    Sunt amintirile mele cele mai scumpe. Cand vreau sa-mi fie bine, ma inconjor cu ele.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. anul acesta am intalnirea de 10 ani ...
    ma innec in nostalgii si zambesc...
    "a fost frumos"... e singura fraza care imi trece prin minte. mi-a spus-o un om drag, undeva in iunie 1999 ... da, nostalgii...

    multumesc pentru clipa asta de ragaz...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ela, este prea devreme sa te ineci in nostalgii!
    Doar atat? a fost frumos?
    Peste niste ani ,vor fi mult mai multe vobe! O intreaga poveste!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. "a fost frumos", era concluzia povestii... (si intre noi fie vorba) si continuarea ei...

    te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, asta DA!!!
    totusi,perfect compus? stii tu mai bine ..

    RăspundețiȘtergere
  15. da - doi intr-unul- gemeni, ce sa faci?

    RăspundețiȘtergere
  16. tiiiiii, tinerete!!!!!!! oare cum se face de ramanem toti cu o parte de suflet acolo???
    hmmmm....
    erai frumusica tare!!!!! :) cate inimi s-au topit dupa tine, ia spune tu mie??? :) :)
    ... din cuaza ta cred ca s-a facut o accesare "la greu" a amintirilor din liceu de catre toti cititorii... mi-a venit si mie randul...

    :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna dimineata devreme, Lumsa!
    cred ca sunt putini cei care nu se intorc adesea cu gandul si cu inima in anii de liceu- primul jurnal, primele scrisori de dragoste, primele adevarate intalniri,primele..primul..
    frumusica" si da si nu , asa zic eu; nu stiu altii ce spun; mi-au spus-o cam tarzior.
    Trece vremea, raman amintirile.
    Pusesem si niste fotogefii recente- erau prea colorate.
    Am lasat partea asta: alb/negru, desi a fost aproape roz.
    Multumesc mult pentru ganduri!

    RăspundețiȘtergere
  18. Parca n-as vrea sa dau pagina.Imi place aici.
    As vrea sa-i revad..Pe unii ,pentru ca nu mai sunt toti..

    RăspundețiȘtergere
  19. De mi-ar mai da Dumnezeu privilegiul de a mai retrai o perioada din viata mea,i-as cere anii de liceu.Au fost cei mai frumosi ani ai mei.Fara griji,fara necazuri doar cu sperante, vise,planuri...Cu iubiri adolescentine(nu foarte multe...)cu invatat mult,plantat copaci duminica,cu ore de PTAP,cu informarea politica de la ora 7....cu baschetul din curtea scolii si multe,multe altele....

    RăspundețiȘtergere
  20. Da,Elite,frumosi ani!
    Am fost eleva 'internista". Nu era prea simplu.Si , cu toate astea, imi este , adesea, tare dor de serile in care soba dintr-o camera luuunga nu incalzea mai deloc, iesea fum, in loc de caldura..mi-e dor si de teze si, mai ales , de emotiile de atunci , care au ramas unice.

    RăspundețiȘtergere
  21. Draga mea Gina, anii de liceu... sunt unici, prin frumusetea si curatenia varstei de atunci.
    Minunata stare mi-ai reinviat, superbe amintiri, calde multumiri!
    Ni te-ai infatisat atat de frageda si cuminte, ca "florea alba de cais"...
    Prin nobila profesie de dascal imbratisata, ai preluat stafeta si ai trait mereu emotia anilor de scoala, alaturi de invataceii tai, ce poate fi mai frumos?
    Pentru tine, un dar muzical de suflet, care te invita sa mai zabovesti pe taramul minunatelor amintiri!
    http://www.trilulilu.ro/Vic22/a283e3dc917fd7
    O zi plina de avant si tinerete!

    RăspundețiȘtergere
  22. Pescarus!
    Tu vezi atatea! Da, cred ca anii de liceu sunt cei mai frumosi- suntem mari- nu atat de mari ,incat sa cunoastem invidia , suntem frumosi si avem idealuri!
    Chiar ca este minunata viata de licean1
    Un zbor printre lumini!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma uit la fetele din primul rand. Cat de frumos stateau cu genunchii apropiati, toate! :) Nu stiu daca fotograful le pusese asa sau erau obisnuite sa stea in aceasta pozitie foarte decenta.

    RăspundețiȘtergere
  24. Lilick, nu ne ceruse nimeni!!( pe randul de care vorbesti, de la stanga la dreapta,
    nu prima, a doua , cu codite si sandale albe sunt eu)
    Nu ! Nu ne spusese nimeni sa na asezam asa.
    Era modul nostru de a fi- decente ; sau copii, la 17/18 ani.

    RăspundețiȘtergere
  25. Îmi plac pozele tale Gina.

    Stii ma faci sa te simt foarte umana. Nu mai esti pentru mine doar rânduri virtuale din litere (a, b, c...). Te cunosc. Acum am o imagine "mai reala" cu tine, in minte.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma bucur, daca ai putin timp, intr-o zi te poti uita, in vara, am postat poze cu fosta mea clasa.
    Stii" si eu ma intreb in legatura cu voi..cine sunteti, cum sunteti..
    Iar asa, ca om, chiar imi plac pozele, mai ales cele alb-negru.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  27. :) chiar erai, sa stii! si apoi, dupa parerea mea, tinerii sunt frumosi doar pentru ca sunt atat de tineri, naivi, visatori, ne-irositi... imi creste inima cand ii vad... si nici macar nu sunt atat de "matura"... sunt doar la a una si jumatate tinerete!!!! hihihihihi.
    mai bine ca ai lasat doar alb-negru... este un colaj reuisit asa cum este acum.
    gggg... eu n-am nimic material drept amintire din liceu... ma supara chestia asta. ma bazez doar pe creierasi... cat m-oi mai baza...

    :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Sper sa nu-mi fi furat anii tot elanul de atunci; pastrez aripile. Putin antrenament si sunt gata de zbor!
    A fost un crampei de viata pur , fara invidie, fara discordie..daca am ramane asa toata viata, nu ne-am mai dori atat sa ne intoarcem in copilarie si in adolescenta..
    Am si alte mici franturi- de exemplu, pastrez jurnalul- regasesc , acolo, in el atatea "nimicuri" MARI!

    RăspundețiȘtergere