sâmbătă, 14 martie 2009

?!

Furnicile nu dorm niciodata...

10 comentarii:

  1. Adevarul e ca nu am vazut niciodata noaptea furnici.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce fac ele noaptea..eu n-am verificat si nici nu am cum s-o fac, dar suna atat de bine invocatia asta retorica, incat as vrea sa fie un adevar.
    Imi plac furnicile, imi place neoboseala ;or si felul in care traiesc:laolalta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gina, este atat de reconfortant sa stim ca furnicile vegheaza energia pamantului, sevele primaverii, igienizand adancurile, nu? :)
    Modelul furnicii este exceptional, al greierului, bun pentru aventurosi ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pescarusule!
    Si daca suntem pragmatici si ne gandim la cate enormitati se intampla noaptea, putem fi mai linistiti ca ele, furnicutele, sunt martori importanti.
    Daca ar si interveni, la cat de unite sunt, numarul raufacatorilor , sigur, ar scadea..
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ginutza, mai bine zi drept ca te invadara "goangele" mele! Au luat-o catinel asa, si hop! la Pitesti! Normal ca n-au dormit deloc, ca altfel nu ajungeau asa repede! Le-am dat instructiuni precise si ma bucur sa aflu ca s-au conformat! Sa-ti trimit si niste "stafii"? Sau te multumesti si cu niste amarite de "mofturi"? HAHAHAHAHHAHA
    Iti las niste pupici, pina una-alta:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Fata mea!
    Fara stafii1
    Furnicutele sunt harnicute si placute, pana 'inteapa'!
    in rest!
    goange sa fie!
    Si pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. ..acum nu stiu daca mai vreau sa fiu furnica....

    RăspundețiȘtergere
  8. o spui atat be bland, ca il vad pe mos Ene,pe la gene!
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tare fraza, ginule!!!
    La asta merita sa te opresti sa meditezi, sa cercetezi, sa brodezi povesti pe marginea ei...

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa-i?
    Mi-a placut mult , cand am citit-o; de fapt chiar alaltaieri am gasit-o si m-am minunat.Si apoi mi-am zis ca merita s-o afle si prietenii mei!

    RăspundețiȘtergere