vineri, 3 aprilie 2009

fotografie de grup

Din nou impreuna.
Cati au mai ramas.
Si numele lor:
Ion Besoiu,
Ion Dichiseanu,
Sebastian Papaiani,
Jean Constantin .

Ieri,
cu marea sub talpi
si cerul deasupra,
mushcau felii mari de viata!

Anton Lupan,
Pierre Vaillant,
Ieremia,
Ismail..
Aveau in suflet Speranta .Tinteau catre Tara de Foc!

TOATE PANZELE SUS!


Astazi-
Patru batranei evocand amintiri. Fiecare in felul sau.
Ochelarii ascund lacrimile.
Fardul acopera tristetea.
Timpul trage cortina.
Viata e un rol.

"fir-ar mama ei de viata…"

12 comentarii:

  1. Foarte adevarat - Viata e cel mai greu rol. Il interpretam traind :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gina, undeva, nu imi amintesc acum exact unde, R Tudoran scria cam asa: 'exista si astazi echpajul Sperantei care asteapta sa ridice ancora'

    RăspundețiȘtergere
  3. Gina draga, filmul copilariei mele si al celor din generatia mea, "Toate panzele sus!" a fost unic.
    Ar trebui sa-l cunoasca si copiii de astazi, nu sa fie magnetizati doar de Harry Potter, cu sase ecranizari la activ...
    Magnetizata de film, am citit mai tarziu si romanul scris de Radu Tudoran.
    Cu putin timp in urma am evocat cu totul intamplator, un film de referinta al anilor '60, "Singuratatea alergatorului de cursa lunga", condusa probabil de gandul la sprintul neintrerupt care e viata noastra.
    Pana la urma, izvorul plin cu amintiri e dovada vie ca viata a fost traita intens si cu sete, responsabil, tintind catre un ideal.
    Tot farmecul pana la atingerea lui e drumul, calatoria, aventura.
    O zi doar cu amintiri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Manon, suntem artistimai buni sau mai putin inspirati, oricum tot timpul "lucram" la scena deschisa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai, Anamaria, trebuie sa fie aici, in Toate panzele sus!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos si palpitant film, Pescarus, l-am vazut odata cu baietii mei!
    Mi-a placut filmul, pentru ca ei, actorii, erau magistrali.
    Vazandu-i cu zambetul trist in coltul gurii, am lacrimat. Asa ,pentru ca timpul este necrutator, in timp ce noi sunt efemeri.
    Este frumoasa clipa!

    RăspundețiȘtergere
  7. si ieri si azi si maine ramane dorul marii sub limba
    ma face sa scriu povesti pentru copii
    sa invat prezentul unui barbat
    sa ghicesc viitorul femeii

    viata mea e o funie
    intre cer si pamant

    angela

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, mirajul apei, simbol al nesfarsitului!
    Iar omul o punte intre cer si pamant! o vesnica pendulare, o frumusete care desavarseste frumusetea!
    Minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ilarion Ciobanu mi-a placut mult. Asa cum si Anthony Quinn mi-a placut f mult. Exista o asemanare mare intre ei, zic io.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai dreptate, aveau ceva tainic, o simplitate , dar misterioasa.Cred ca si semanau putin ca barbati. Mai ales in priviri.
    Mie mi-a placut si ideea filmului , aventura, nu una obisnuita.
    Sunt filme care nu se uita!

    RăspundețiȘtergere
  11. hei ce de amintiri si de aventuri pe marginea aventurii
    ceea ce ma bucura este faptul ca am gasit filmul si il vor vedea si baietii mei
    cel mare deja e captivat de atmosfera :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat ma bucur, Gala, ca ti-am amintit ceva placut!
    Si pentru baietii tai, chiar ma bucur tare de tot!

    RăspundețiȘtergere