luni, 27 aprilie 2009

adesea



Mi-e dor
de toate
inceputurile-

oricare au fost ele.


Ma dor
toate
sfarshiturile –
triste
sau
altfel.

Din cand in cand,
deschid fereasta.

Sa intre soarele.
Sa zvante lacrima.


Casa ta are ferestre?

24 de comentarii:

  1. Da,casa mea are ferestre..si inima mea are ferestre,ferestre deschise larg spre trecut,prezent si viitor,spre iubire ,implinire si neimplinire....

    RăspundețiȘtergere
  2. are... da iau un topor si mai fac ... cat de curand...
    trist e cand pe geamul ferestrelor se preling tremurand picuri de ploaie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Elite!
    Chiar in toate anotimpurile tzii ferestrele larg deschise?
    O fi bine sa se amestece trecutul cu prezentul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ela!
    Fii blanda!
    Gemenii nu folosesc topoare- potzi face o fereastra, ajutata de cineva, care shtie sau are calm, rabdare si tandretze.
    Fereastra este o poarta spre vis.
    Nu putem ocoli ploile; de multe ori , ele aduc linishtea. Mai ales cele de vara, care , uite , chiar se apropie.

    RăspundețiȘtergere
  5. am gasit fereaastra deschisa , am batut usor si ti-am lasat primul gand trezit de doru-ti:
    'oaspeti suntem in tinda luminii, la curtile dorului. cu cerul vecini'
    o saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  6. ferestrele mele sunt mari, chiar si atunci cand sunt mici, se curata atunci cand ploua, sunt luminoase chiar si in noapte. pentru ca totul este in noi. si pentru ca orice inceput sau sfarsit este doar o parte din noi, din care putem invata.

    fereastra catre celalalt si catre lume nu e un obstacol inntre viitor si trecut. este prezentul continuu.
    vreau sa dansez :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine-ai revenit, Anamaria!
    La curtzile doruluise scriu poemele luminii'Din cand in cand cate-o lacrima-apare/si fara durere se-ngroasha pe geana.
    Hranim cu ea / nu sthiu ce firava stea".
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat ma bucur, Angela ca ferestrele tzi-s deschise!
    Asha este - avem totul in noi- ieri catre maine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Orice casă are ferestre, din concepţie. Doar că unora le sînt zidite, altora li se trag prea des obloanele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Casa de care vorbeshti tu, Ioan este nelocuita- sunt mai multe case, de fapt, dar toate sunt invaluite de singuratate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Inceputurile sunt grele iar sfarsiturile sunt triste :) Sa intelegca ti-e dor de greu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa este Gina, din cand in cand aerisesc si eu.
    Uneori simt nevoia s-o fac mai des, parca e prea cald inauntru...
    O zi cu mult soare si primenire interioara!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu sau fara voie, traim in orice moment un inceput, dar , in acelashi timp si un sfarshit, draga Elisa.
    Ambele sunt grele, deshi, aparent,sfarshitul ar insemna linishte.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pescarushii nu pot ramane , cred, cu ferestrele inchise!
    Lor le este draga libertatea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Gina draga, asa este!
    Ai mare dreptate, uneori cand timpul e nevaforabil, ele sunt macar intredeschise, totusi in legatura cu schimbul de energii ale vazduhului...

    RăspundețiȘtergere
  16. pescarus, ferestrele deschise raspandesc lumina!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu mi-am poziţionat patul în aşa fel încât iarnă vară să mă trezesc cu ochii la cer. Pentru că nu am perdele la geamuri (chit că asta mă expune vecinilor, dar vorba aia, n-am nimic de ascuns :)))) Iar sufletul e fereastră deschisă în palme, cui îi place, să bage capul pe fereastră :)

    RăspundețiȘtergere
  18. LiaLia!
    Ca de obicei, esti surprinzatoare- clara, deschisa , ca o carte!
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ei mi-am comandat la Alice Drogoreanu un tablou pentru dormitor. Am sa-l pun la capul patului. Are 2 ferestre galbene. Cind vom sta culcati fiecare va avea fereastra in dreptul lui. Una din ferestre era deschisa. Mi-a placut.

    Ferestrele tale mi-au adus aminte de ferestrele mele.
    :-)

    Cu acele doruri mi-au placut...

    RăspundețiȘtergere
  20. Manon, esti nemaipomenita!
    Ce tablou mai potrivit pentru o artista!
    Mi-l imaginez- ideea este nespus de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. E chiar mai simplu. Priveste linkul
    http://insunnyty.deviantart.com/art/blind-date-66640154

    De ce mi-or fi placând ferestrele?...

    RăspundețiȘtergere
  22. Pentru ca ai suflet de artista!
    Shtii ceva, Manon?
    A VENIT LUMSA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. WOW - verific!!!
    Poate doar ne da un pupic si-si ia barcile si o intinde din nou pe mare

    RăspundețiȘtergere
  24. Este, acolo, in casutza ei, cu shi mai multe cataplasme!!!

    RăspundețiȘtergere