sâmbătă, 28 septembrie 2013

duelul viorilor

Stradivarius sau Guarneri?

 
 O seară cu parfum nobiliar, într-un  turneu extraordinar: pianistul Horia Mihail provoacă doi violoniști
celebri-Liviu Prunaru, Stradivarius, /Gabriel Croitoru,  Guarnieri. 

Ceaikovski, Sarasate, Saint-Saens, Grigoraș Dinicu, Paganini, M. de Falla, Wagner, Wieniawski, Ch. de Beriot, C. Sinding,
 într-un concert cu un singur câștigător- publicul piteștean, care și-a exprimat entuziasmul 
 cu îndelungi  sincere  aplauze.

4 comentarii:

  1. Stradivarius sau Guarneri? Tie care ti-a placut?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce să spun? îmi place Stradivarius ! când vine vorba despre violoniștii-interpreți, lucrurile sunt ceva mai mai delicate..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărut mâna, doamna Gina!
    Sunt sigură că aţi petrecut o seară magică şi mă bucur mult pentru dumneavoastră. Eu doar ascultând videoclipul, sufletul meu a vibrat de bucurie, ascultând sunetele fermecate ale viorilor pe care le iubesc, mânuite de aceşti doi mari violonişti!
    Vă mulţumesc din suflet, pentru clipele minunate pe care le-am petrecut, aici, la dumneavoastră.
    O noapte liniştită vă doresc, doamna Gina! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă Ștef,

    Serile muzicale sunt asemenea unui balsam- te rupi de tot și de toate și, vreme de două ceasuri, plutești într-o frumoasă și ireală lume!

    Seară frumoasă și ție !

    RăspundețiȘtergere