miercuri, 18 septembrie 2013

andante melancolic

p.s.  de la tine cum se vede toamna?

8 comentarii:

  1. Nu imi vine sa cred...sau totusi...poate ca da.
    In seara asta eu am intalnit din nou toamna despre care am scris si ce mare bucurie.
    Toamna mea danseaza pe aceeasi piesa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera, „nu te-am văzut” de un anotimp.. toamna din imagini este la doi pași de oraș, se plimbă nestingherită prin livezi- cochetă, sensibilă, cu mult roșu în obraji!
    Iubește muzica, asemenea toamnei tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine sincer toamna se vede cam ostila,,,ieri m-am indurerat nespus ,nu povestesc,,,astazi frig si nori grei plumburii,Pe la amiaza si-a revenit nitel,cu un soare ceva mai primitor aducand mai mult a ceea ce ne dorim cu totii sa fie.Astept zile de toamna mai dulci si aromate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Toamna „mea„`este capricioasă- ieri a fost o zi superbă. Astăzi a bătut vântul, cerul s-a burzuluit..
    Mă gândesc s-o lăsăm să-și domolească singură toanele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place toamna asta . Ziua este vara,poti face plaja, noaptea, parca as fi la munte .

    RăspundețiȘtergere
  6. Din ziua în care am prins-o în ramă, toamna s-a ambiționat de tot! Și-a scos „gheruțele„..

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut niste smochine. Pot primi si eu? Le ador.
    La mine vine toamna aducand cu o adiere prin lumina aurie a frunzelor ecourile altor toamne ce-au trecut. Miroase a fructe parguite, a gradini si a fum, aduse de pe ulitele altor ani. Daliile si ”ochiul boului” inveselesc gradinile. E anotimp de trecere, de la amintirea verii cu caldura si exuberanta ei, la racoarea si calmul zilelor de septembrie. Cad frunze, aripi falfaie spre alte zari si in seninul cerului se pregateste calea urmatorului anotimp.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabriela, smochinul l-am plantat în urmă cu trei ani.În fiecare toamnă îl acoperim, mai vin șoareci, ..în sfârșit, primăvara este ca vai de el, nu suportă gerurile noastre.
    Acum a rodit prea târziu, tot din cauza vremii.
    Sigur i-au căzut fructele, a fost atât de rece noaptea care a trecut.
    concluzia? îmi pare rău că nu-ți pot trimite nici măcar o smochină.( nici eu nu voi gusta vreuna)

    Toamna? eu o ador! ( de data asta prea a devenit capricioasă..)

    RăspundețiȘtergere