sâmbătă, 14 septembrie 2013

știai că?

7 comentarii:

  1. Da stiam aceste lucruri...candva ma fascinau ,mai recent am multe rezerve.Sunt si nu sunt de acord cum s-ar spune,depinde,cauzele au la randul lor alte cauze,greu de determinat deci cum stau cu adevart lucrurile.
    Spre exemplu cred ca e mult mai important sa inveti a-ti cere scuze,iertare cand gresesti cuiva,decat sa te ierte acea persoana.Caz in care ambele parti castiga in urma unui conflict.Ma rog,ar fi multe de spus...


    I

    Straniu, aceleasi lucruri le spune SN Lazrev in cartile sale...

    RăspundețiȘtergere
  2. Organizate altfel, am mai citit aceste constatări și sfaturi. De dimineață, după ce mi le-a trimis cineva, le-am parcurs cu mai mare atenție.
    Parcă nu este deloc greu să alegi binele. Pentru tine, ca și pentru ceilalți.

    Îți dau dreptate, că este bine să facă primul pas! Asta nu mai pare atât de simplu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles prima parte ca vine din medicina si filozofia chineza,dar apoi,,,de unde oare vin afirmatiile?

    Omul ca fiinta rationala ii este greu sa inteleaga de ce atata suferinta,razboiae,boala,,,asa au aparut aceste teorii justificatoare in care raul venit din exterior are vezi bine un rol catalizator...victima trebuie sa suporte ,sa ierte,sa nu urasca etc...raul nu e asa rau are partea sa constructiva,iar omul mult incercat trebuie sa fie si mai bun.Hm...
    ... sa avem pardon,avem fiecare un anumit combustibil ,anumite limite in a suporta.De ce unii sa stranga cureaua de sa le iasa ochii iar altii sa le crape de prea bine pentru a-si contempla burtile mereu flamande?Bunatatea omului este mereu abuzata...pai am suportat gramada, si stii ce se intampla ,vine o zi cand vor exploda!Nu poti sterge lesne ceva,poti ierta dar nu uita,...poti ierta pe moment dar vei simti dupa anumiti ani o durere
    Adica sa actionezi interiorizand,sa te astepti atunci la suferinta ,boala,,,paradoxal,altul se exteriorizeaza agresand verbal,se descatuseaza iar tu...sa suporti,sa ierti,sa fii bun,sa te gandesti ca e un dar de la Dumnezeu chiar...as !nu mai cred!



    RăspundețiȘtergere
  4. Am senzația că te-ai schimbat.
    Tu ai pledat tot timpul pentru înțelegere, acceptare..nu zic că aș accepta „întoarce și obrazul celălalt”, dar parcă tot mai bine este să nu aduni durere, la ce bun? vezi? tocmai ce spui- explodezi..

    Îți plac toamnele, nu-i așa?
    De mâine/poimâine vei găsi atâtea frunze-
    flori!!

    Alungă-ți revolta!

    p.s. am un exercițiu de matematică distractivă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei si tu...sunt la fel doar ceva mai revoltat...haha...pai cum sa nu te superi,doar nu esti vb lui Plesu, vegetala!

      Nu tine ce scrie pe ici colo,si stiu ce spun.
      Cred ca mi-am pierdut capacitatile matematice,,,ca sa nu mai vorbesc de acelea distractive!
      Oricum...nu ma supara provocarea,ma supara prostia si rautatea umana!

      Ștergere
  5. Că doar nu tot ce se scrie, musai să fie și ..verificat. Sau demonstrat.
    Citim și noi, luăm aminte, ne mai și consolăm, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Oricum, după cum văd, multă lume citește postarea.
    Este un semn bun!!
    Mulți VREM să devenim mai buni!!

    RăspundețiȘtergere