duminică, 22 septembrie 2013

când Dumnezeu

vrea să rămână anonim,
 vorba lui Einstein



9 comentarii:

  1. Filmul mi-a creat o stare de BINE!
    Este minunat când, fără nicio pregătire prealabilă,fără discursuri despre natură/echilibru, ecologie ..oamenii devin un suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunat cand iti pasa si infaptuiesti! Si taci si nu iti faci reclama! SImt si cred ca Dumnezeu e anonim si ne vrea si pe noi anonimii BINELUI, fara false constiinte si fara surle si trambite! Asa iubeste Creatorul, in taina spre Lumina si foarte Tacut!
    Galagia e facuta de Oameni!!
    Cu pretuire
    Brindusa Frunza

    RăspundețiȘtergere
  3. Ți-am dus dorul, Brândușa!

    Eu cred că omul înseamnă: cuvânt, idei, fapte, atitudini.
    Prin cuvânt,ne înțelegem,de cele mai multe ori.Nu totdeauna.

    Ne deosebim prin celelalte trăsături..

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună seara, doamna Gina.
    Când Dumnezeu vrea să rămână anonim, ne binecuvântează cu lucrările sale, noi nu trebuie decât să fim recunoscători pentru ele.
    Mi-a plăcut foarte mult filmuleţul şi mi-a stârnit dorinţa să fiu chiar acolo şi eu să mă bucur de jocul delfinilor şi dansul valurilor.
    Vă mulţumesc mult, doamna Gina, pentru clipele minunate şi relaxante pe pare le-am petrecut, aici, la dumneavoastră.
    O seară minunată şi-o nouă săptămână cu multe binecuvântări vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dintre multele filme cu temă simbolică, pe care le-am văzut,acesta este cel mai frumos!
    Omul duce mai departe viața uneia dintre cele mai inteligente specii de viețuitoare!
    Ador delfinii!
    Vezi, viața este prea frumoasă, Ștef!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un gest mai mult decat onorabil. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Există, spre bucuria noastră, a tuturor, și oamenii cu suflete mari!
    Altfel, lumea ar fi doar un încrâncenat război..

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-a plăcut filmul. Asta înseamnă să fii om: să protejezi și să iubești viața, în toate formele ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da! bine zis. să fii om!
    Chestiunea este- câți dintre locuitorii planetei sunt oameni.

    RăspundețiȘtergere