duminică, 1 aprilie 2012

nu este păcăleală!

Ești european? 
 Atunci, asamblează harta Europei cu ajutorul mausului !
 Eu am reușit! 

22 de comentarii:

  1. :)O strofa din "Oda bucuriei".
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi,
      Ești câștigătoarea absolută!
      Să mă scuzi că ți-am „ținut„ comentariul, am vrut să n u afle ceilalți. Am reușit!
      Zile bune într-o școală altfel!

      Ștergere
    2. Azi a fost o reusita!:)
      A fost ziua "Sport si sanatate"Competiitiile,dar mai ales prieteniile intre copii de aceeasi varsta s-au tinut lant:).

      Ștergere
    3. Mă bucur din tot sufletul, Angi!!
      Succes mâine!

      Ștergere
  2. orion.alexandru@yahoo.com1 aprilie 2012 la 20:49

    este interesant ceea ce a iesit...pacat ca nu stiu germana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ați venit!
      Muzica este un limbaj universal,este, zic unii, un stăpân care face pe cei ce o ascultă să se supună necondiţionat poruncilor ei despotice!

      Ștergere
  3. Dar cred ca e ceva de inteligenta. Scrie 3-5 ani, iar eu l-am facut in doar 30 min!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa ce l-am terminat nu am inteles despre ce cadou e vorba...interesant!Pentru mine care potrivesc diverse forme,structuri nu a fost deloc dificil.Inainte de a citi acest articol chiar ma gandeam Gina la niste jocuri de puzlle pentru copii.Uneori ma sperie atatea coincidente de care am parte de multa vreme incoace.Ieri la emisiunea lui Oreste se vorbea despre coincidenta ca despre o forma de manifestare a divinitatii sub anonim!....ce sa mai zic si eu...

    PS;Nu am gasit inca timp pentru testul acela cu vecinii.O sa-ti povestesc cand ma voi apuca de el.De am reusit ori ba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce să te speriue coincidențele? mie îmi place, de exemplu, starea pe care o am , când mă întâlnesc cu cineva, la care tocmai mă gândisem după nu știu câtă vreme. Sau când mă sună o persoană aflată departe, ca și cum aș fi așteptat să-i aud vocea.
      Mi s-a întâmplat cândva, ceva special- eram în clasa a X-a, la ”practică agricolă„, adică în acele zile , lungi și obositoare, când mergeam, după ore, la cules de porumb.Mergeam pe lângă gard, într-un sat, nu-i mai știu numele. Mi-am ”aruncat „ochii într-o curte. Brusc, am avut o revelație- o știam perfect, deși treceam pe acolo pentru prima oară.
      Deseori, mă gândesc la curtea aceea, cu boltă de vie, revăd ciorchinii bucălați, iarba, casa, soarele, cerul..

      Cadoul era „Oda bucuriei!
      Dacă n-ai auzit-o, înseamnă că n-ai pus și ultima ”bucățică „ de „țară„.
      Aștept să rezolvi testul ” cu vecinii„.
      O zi însorită îți doresc!

      Ștergere
    2. Nu tin boxele audio deschise decat atunci cand ascult muzica...de aceea nu am auzit "Oda bucuriei"(verificat astazi)

      Ștergere
  5. Dragut, nu am timp acum sa ma joc,dar abia astept si voi reveni dupa rezolvare !
    P.S. Ceva bun de tot, la ARTE !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina,
      N-o să-ți vină să crezi, dar și eu am astăzi ceva special!!( tot la „ARETE„!)

      Ștergere
  6. Am rezolvat si eu puzzle-ul si la final am primit o strofa din "Oda bucuriei".

    O seara cat mai frumoasa va doresc, doamna Gina! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. m-am jucat şi eu, ce fain! :) şi m-am bucurat!

    RăspundețiȘtergere