marți, 26 martie 2013

pe scurt

*Ce iarnă bogată avem în această zi de primăvară!
*Și-a cumpărat cel mai  bun câine de pază. De trei zile  se chinuie să intre în curte..
*Î: În acest restaurant serviți mormoloci?
R: Servim pe oricine!
*Gândul zilei: 

Dacă Adam și Eva ar fi fost chinezi, am trăi încă în paradis- ei  ar fi ignorat mărul și ar fi mâncat șarpele.
*Mottoul zilei: 

dacă unul râde, râzi și tu! Dacă  el cântă, cântă și tu! dacă lucrează, lasă-l să lucreze!  o sugestie de la Modart!

24 de comentarii:

  1. Vai ce-am ras cu marul si chinezii!...Mi-a placut muuuuult!

    ps.Primavara asta" hiberneaza "nu gluma!
    Era un cantec.."primavara care ai fost,nu veni nu ai nici un rost,,,iarna vii pe veci..."
    Cine il canta,Nicu Alifantis sa fie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fii și tu mai „Pro„!

      p.s.ce mă făceam eu, că mor după mere!!

      Ștergere
    2. Ai uitat...am invitat-o pana si pe blog,si nu vrea defel sa se arate real!!!
      Deci,asa nu tine ,ca atare am incercat alta strategie.Sa-i starnesc orgoliul de poate,poate ii da iernii papucii si se avanta sa hoinareasca cu alai mare cuvenit ...

      ps.haha...pai nu mai erai tu,erai chinezoiaca!... scrieai la calculator astazi savurand probabil niste lacuste pane,si sorbind supa energizanta de sarpe...(exista un restaurant unde este o specialitate aceasta supa/ciorba!..se spune ca revitalizeaza, nu gluma)

      Ștergere
    3. Auzi,și chinezii ar fi fost tot chinezi? nu se poate, ia calculează, să vezi că nu iese așa..

      Ștergere
    4. Am calculat...eram cu totii chinezi,caci aveam acelasi numitor comun :Paradisul!Conform enuntului!
      Merele ar fi fost roade sacre de cult...doar tu tanjeai sa papi unul!..haha

      Ștergere
    5. Adică -(minus)1(una,adică eu )că dacă mâncam mărul..)

      Ștergere
    6. Sa speram ca nu mancai...tu fiind aici din cate am inteles regina...merelor!
      Mare ispita ar fi fost pentru tine,nu?

      Ștergere
    7. Mănânc mere cu mare poftă!!

      Ștergere
    8. "An aplle a day,keep the doctor away!"

      Ștergere
    9. Cu asemenea performante,dau doctorii faliment,si livezile de mere din tara!!Nu stiam de ce importam mere!haha...

      Ștergere
    10. Vrei să spui că te-a convins Angi!

      Ștergere
    11. Ea confirma!..sunteti incorigibile,ati manca marul si din interior spre exterior!Trebuie regandita simbolistica biblica cu marul cunoasterii si pacatul! vezi de ce ai tu atatea incertitudini?Mananci prea multe mere!...

      Ștergere
    12. Nu știu ce „tehnică„are Angi, eu mănânc mărul cu mare poftă,dorința este să ajung la semințe!( acum este târziu, dar zău că parcă aș vrea unul mare,roșu)

      Da, o fi o legătură între mere și incertitudini, mai știi?

      Ștergere
  2. Stiam bancul cu cafeaua.
    - Doua "moace" aici in spate!
    - V-am vazut de cand ati intrat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara, doamna Gina.
    Foarte amuzante bancurile si mi-a placut mult de tot motto-ul zilei! demn de tinut minte si chiar de aplicat.

    La noi din nou e iarna, in toata splendoarea ei, cu zapada si ger.
    Parca m-am cam saturat de ea si sper sa vina si primavara cu adevarat, cat mai curand.
    O seara minunata va doresc, doamna Gina! cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ștef,
      Nu-mi vine să cred că tu îl vei aplica vreodată în totalitate.

      Seară bună îți doresc!

      Ștergere
  4. Nici eu nu rezistam tentatiei marului.:)
    de multe ori ma gandeam ca daca e adevarata faza cu reincarnerea,eu sigur am fost un viermisor care traia intr-un mar.Vezi,eu deja am trait in Rai!:)
    Grecii isi sarbatoresc,nu gluma!
    Primavara vine,vine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi,
    Înseamnă că facem o pereche de „nechinezoaice!„

    Da, grecii sunt niște dansatori pasionați! Să știi că n-am rezistat, așa că m-am prins și eu în hora lor!

    Primăvara? să vedem..

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-a placut bancul cu mormolocii. :) si cel al lui Mihai cu '' doua moace.'' La noi nu e zapada. A venit primavara si vad floricele in toate curtile. Sper sa nu mai vina iarna. Sper. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta înseamnă că mai rămân niște buchețele și pentru noi.. aici ninge greu.

      Ștergere
  7. Cât mă bucur că te distrezi, dragă Vera!

    RăspundețiȘtergere