joi, 8 octombrie 2009

ea intreaba, eu raspund










Ochi de iarba cruda.In fata cat palma. ce este viata?. M-am fastacit .viata?de ce vrei sa stii? Ca sa stiu.Pai, incerc eu..milioane de clipe ratacite pe drumuri, coclauri, poteci. tot atatea uitate prin cataloage si banci.
mai pui cativa munti de ganduri incuiate in sertare, in pumni. Si tot ce-a ramas prin anticamere, buzunare, in unghii, pe umeri.Si? ma privesc ochii de nuca necoapta . uitasem ..cateva pastrate in causul palmei. In zborul de vorbe.in zambetul lunii,in fuga de zi, in biciul furtunii,in veghea de noapte , in stoluri de soapte.Isi pune manuta pe frunte.In griji de parinte, in somnul cuminte..

6 comentarii:

  1. cat este de incantator totul..off..

    RăspundețiȘtergere
  2. Inepuizabila intrebare..Viata.Raspunsuri superbe dar lasa-ma sa dau si eu unul:viata este umbra unei petale de trandafiri in palma mea si parfumul unei frezii in februarie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anne, multumesc! M-a emotionat acel- off!
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Angela Ribus, bine ai venit!
    Multumesc si te mai astept!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria, frumoasa trecere- imi plac freziile. Cu parfumul lor, tulburator.
    Umbra unei petale? duioasa imagine!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere