duminică, 18 octombrie 2009

la prima proba

Romanu’ s-a nascut poet. politician .si descurcaret. Nu moare , cu una cu doua. Scoate el ceva. Din pamant din piatra seaca.A plecat bula, am plans nitel, da’ nu-i bai! Itic, strul si nevestele lor au spus pa!Vreme trece, vreme vine.Lumea evolueaza. Gusturile de asemenea.Alta faina se macina acum. A dat faliment poiana lui Iocan . Nu-i nimic. S-a inventat blogu’. Cat o tine.Pana una alta, a-ncropit o schita. De guvern. 10 tehnocrati . japonezi. Autoru’?cre’ ca-i anonim. Am citit si eu. La doamna Roxana.. Si-am zis ca e bine sa-l stiti, vorba aia, de la lume adunate/si-napoi la lume date. Uite cum arata , dupa douajdeani- in varianta damboviteana.1. Nimika Nuymoka 2. Yaspaga Shidute 3. Wreypostu Daybanu 4. Undeypliku Katesparg 5. Skimbaley Inparay 6. Winoakuma Kosuma 7. Furatzara Kutotu 8. Bagabany Labayatu 9. Totkumita Madeskurk 10.Nufurytu Furyo…..

14 comentarii:

  1. Inspiratia se adapteaza vremurilor...Romanul are o imaginatie inepuizabila.Si daca ar cadea luna,ca tot am citit eu pe undeva ca intr-o zi (sau intr-o noapte, ca atunci pamantenii nu vor mae avea din astea), pamantenii vor ramane fara luna, ceea ce e mai grav decat a ramane fara guvern), romanii tot ar scoate niscaiva "luni" pe gura...O zi buna, Gina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac 'inspiratii'... coloreaza griul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa s-a nascut el- inventiv si adaptabil. Poet. cantaret, critic. Bun de gura. Si pentru ca stie sa faca haz de necaz, il depaseste mai usor.
    O zi frumoasa, Maria!

    RăspundețiȘtergere
  4. In sezonul urmator, nu stiu sigur cum este in actualul, se poarta gri. Bej , alb si galben. ' inspiratii' sunt pe faza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dincolo de izvorul nesecat de inspiratie din mintea romanului dotat cu mult simt al umorului, ramane intrebarea daca si natiunea japoneza stie sa faca haz de necaz si sa zambeasca hatru, altfel s-ar putea supara ca a fost aleasa ca baza de comparatie, fie chiar si din prisma grafiei.
    Componenta schitei de guvern merita oricum nota 10!
    O seara frumoasa si tihnita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eii,chiar inventiva o asemenea persoana...si odihnita

    RăspundețiȘtergere
  7. Pescarus, hazul de necaz ne este caracteristic, asa ca lucrurile trebuie privite cu umor. Si detasare.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai ce se spune despre talent nu este inventie, elite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Românii se pricep, în teorie, la orice. Din păcate nu ne pricepem să dăm cu unii politicieni de pământ. Prea ne-au buşit din 90 încoace...

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga gina,facem si noi haz de necaz.N-am citit aceasta varianta de guvern,dar am citit altele din alte campanii,ca sa zic asa.
    Noapte buna si vise placute!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca stau sa ma gandesc, cam asta a fost componenta guvernelor postrevolutionare din Romania! De asta avem o industrie "infloritoare" si "performanta"!

    RăspundețiȘtergere
  12. N. Costache, corect zici- a functionat prea bine legea' ce este al tau/vostru, neaparat, devine al meu; ce este al meu ramane definitiv al meu; nu mai vorbim de restu'.. Grele incercari!
    Noroc ca mereu avem haz!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabi, da, facem haz de necaz..si daca ne descretim fruntile, tot este un castig..
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere