luni, 26 octombrie 2009

vals. fara muzica

Ce vraji, amestecuri si descantece sa fi facut peste noapte?Si-a fragezit pletele. Si-a schimbat culoarea palmelor.Pare mai zvelt. Mai tanar.Asa in degrade.Sa nu-l deochi!Jumatate din zestre si-a asternut-o la picioare. Sa i le incalzeasca. In noptile cu bruma.Arar, cate o frunza se lasa amagita. O mangaie, ii tine in dinti codita fragila, o leagana si cand ea, sarmana, atipeste, o lasa , lin, sa se odihneasca.Sa fie asta libertate? Sa plutesti, sa nu te doara nimic, sa privesti inainte si nicaieri si sa te asterni , calm,unde te duce zborul? Apoi sa uiti. Tot. Ninge! Cu fulgi lamaiosi .Verzi. Rosii. Mari. Si tristi. Singuri. Sau in stoluri.

18 comentarii:

  1. Frumos. Chiar şi tristeţea toamnei poate fi privită cu optimism.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu crezi ca nu-mi iau pilula zilnica de lirism. am devenit dependenta de postarile tale , chiar daca sunt discreta si nu mai prea comentez. 5 minute pe zi in vizita la tine ma linistesc si-mi ofera speranta si visare. te sarut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumosi dansatori ai adus pe ring, draga mea! Eu aud chiar si muzica, sa stii, orice-ai zice tu :)) N-o sa vad niciodata toamnele triste, indiferent cite frunze (mi)-ar cadea de pe ramuri :) E doar un anotimp diferit, mie imi aduce liniste, visare, pofta de facut planuri... Toamna ma incarca.
    Frumoasa-ti fie seara, toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ca toamna este un amestec frumos de culori si tonuri..
    Invita la visare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ela, daca aici iti gasesti portia de optimism , bucuria mea este cu atat mai mare!
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lav, eu citesc dincolo de cuvinte; sau printre ele.
    Muzica o simt. In armonia culorilor, in dansul frunzelor proaspat vopsite.
    Da, nu conteaza a cata toamna vine, daca aduce frumusete!
    O frumoasa noapte de toamna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina, iti multumesc inca o data, pentru frumoasele tale povesti de toamna... O primesc si pe aceasta, cu blandetea si dulceata-i calda, usor trista, atat de necesare noptii lungi ce ma asteapta. :)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ruxi, toamna este , asa cum o simt eu, un sir frumos de zile si de nopti, vesnic schimbatoare.
    Cred ca frumusetea ei chiar in aceasta rotire de stari se ascunde.
    Ai mult de lucru..de asta spui ' o noapte lunga?Daca este asa, mult succes iti doresc! Si apoi , o noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Intâmplator azi am gustat si eu putin din mirosul si gustul toamnei. Toamna vine intradevar cu stoluri de frunze, culori, muzica de fosnet sub talpi.

    O noapte linistita...

    RăspundețiȘtergere
  10. Manon, mi-ai luat vorba- daca as fi fost la tara, as fi vrut sa alerg pe covorul de frunze- sa le simt sub talpi.
    Asa , le-am vazut de la fereastra. Maine vreau sa merg in Trivale.
    Este superb, daca se zareste cumva si soarele.
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. toamna e frumoasa !!! asta-i o certitudine, una dintre putinele tale certitudini, nu-i asa ???
    pana si vantul rau al toamnei e frumos pentru tine, suuuuperb !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fortuna, buna dimineata devreme! Te-am cautat, mi-am cautat norocul..unde ai disparut atata vreme?
    Intre atatea incertitudini, frumusetea toamnei este o certitudine, asa este!!!
    Sa ne bucuram de ea, cata vreme se arata!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. "Ninge cu fulgi lămâioşi" - superb... Bine te-am regăsit, Gina...

    RăspundețiȘtergere
  14. am vrut sa ii spun ieri seara cuiva: fotografiaza-mi toamna. am gasit-o la tine insa. de parca aii fi auzit dorinta mea muta.
    multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu iti multumesc, Angela! Pentru vibratie. Pentru ca gandurile mele au rezonanta!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Parca asa, mai imblanzita, toamna e si mai frumoasa.Iar ca sa citez pasajele care mi-au placut din aceasta postare, ar trebui sa copiez tot textul :).

    RăspundețiȘtergere
  17. Anielle, ma bucur daca ti-am oferit un colt de toamna autentica!

    RăspundețiȘtergere