sâmbătă, 24 aprilie 2010

mi se face dor



de incertitudinile lui. Spuse mai raspicat decat toate presupusele certitudini la un loc. Mi se face dor, pentru ca ma apuca disperarea.”De fapt, nu sunt foarte sigur ca eu fac parte dintr-ogeneratie. Pe masura ce trece vremea, am tot mai mult sentimentul ca sunt un exclus, ca nu ma pot lipi de niciun grup, de nicio categorie , de nicio forma de solidaritate. Si, macar, daca mi-as ajunge mie insumi! Ma urmareste, parca , un blestem: de a trai intr-un continuu contratimp”. convorbiri cu OCTAVIAN PALER, Daniel Cristea-Enache. Si tot el ma convinge ca”E mult mai simplu sa te descurci cu zeii decat cu oamenii". Pentru ca, desi , fizic, pot fi in preajma, sufleteste, raman de neatins. Il recitesc. Cu aceeasi mereu treaza mirare.// AVEM TIMP//Avem timp pentru toate/Sa dormim/ sa alergam in dreapta si in stanga //sa regretam ce-am gresit si sa gresim din nou/sa-i judecam pe altii si sa neabsolvim pe noi insine/avem timp sa citim si sa scriem corectce-am scris/avem timp avem timp sa ne sa facem proiecte si sa nu le respectam/avem timp sa ne facem iluzii/si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu/avem timp pentru ambitii si boli/sa invinovatim destinul si amanuntele/avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare/avem timp sa ne-alungam intrebarile/sa amanam raspunsurile/avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam / avem timp sa ne facem prieteni si sa0i pierdem/. Avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa aceea/ avem timp sa primim daruri si sa nu le intelegem/.Avem timp pentru toate/.Nu e timp pentru putina tandrete. Cand sa facem si asta , murim./

16 comentarii:

  1. Prinde bine la curăţia sufletului. Chiar şi-n fiecare zi e prea rar...
    Şi mie mi se face dor. În continuu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cutremurator dar adevarat.
    Ceea ce denota ca am invatat orice, nu insa si frumusetea. Ruda ei nr.1 Iubirea nu intra in atributiunile parintesti.Acest pacat ne reconfigura in continuare..,am eu o vorba"Scapa cine poate"
    O zi frumoasa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Dor de Paler... Nestins... Ce rău îmi pare că nu i s-a acordat atenţia cuvenită atunci când trăia. Dar asta este...

    RăspundețiȘtergere
  4. Avea/ are? Paul Gabor niste articole pe blogul omagial O. Paler. Am comentat demult si acolo...Zic (si) aici; este mai vizibil: O. Paler ne spune sa nu facem ca el; este si mesajul lui Cioran. Trebuia sa spuna clar: gastile sunt necesare; Paler trebuia sa sustina pe ardelni! L-au imbrobodit familia Dimisianu....Imi cer scuze.M-a suparat raposatul, ca nici nu m-a privit cand mi-a dat un autograf pe o carte de-a lui; eu privesc in ochi si pe cersetorii carora le dau ceva...

    RăspundețiȘtergere
  5. Daruri...primim zi de zi dar cati le intelegem mesajul?Cand il intelegem, e inutil , nu-l mai putem folosi sau expeditorul nu mai este printre noi.Ce pacat , ar trebui macar noi sa le explicam altora, cu conditia ca ei sa ccepte sa primeasca daruri...darurile lui O ctavina paler sunt unice, inepuizabile si, indraznesc sa spun, eterne...

    RăspundețiȘtergere
  6. Avem timp pentru toate, n-avem timp pentru noi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie mi-e dor de ...cateva certitudini!!! MAstrul Paler a ales partea cea mai buna> sa plece. Si sa ne lase cu incertitudinile noastre...
    Si cu oamenii de langa noi... Sa ne descurcam! Sau sa plecam...Fiecare, in functie de cat mai suporta...incertitudinile...

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca iubesti simplitatea florilor de portocal,ti-ai facut timp si pentru tandrete.

    Pentru ca nu s-a inregistrat comentariul de ieri ,iti spun acum,inca o data...La multi ani,Gina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Adi Vera, cred ca ne' igienizam' sporadic..
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. JoKer, eu cred ca invatam iubirea de la parinti. Si o dam..depinde daca' tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cris, stii cum e- iti dai seama de valoarea cuiva , abia cand iti lipseste cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Daurel,
    Mie imi plac toate cartile lui. Poemul asta imi place si mai mult. Ca om, mi s-a parut prea incrancenat. Cred ca simtea mult mai mult decat noi.
    Despre ' aroganta' nu stiu ce sa zic. Categoric , va dau dreptate. Chiar si cersetoruli daca ii dai, o faci , pentru ca asa simti. Nu arunci.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Maria, cam asa cred si eu.
    De-am putea sa reusim..

    RăspundețiȘtergere
  14. Florentin( ATP),
    Stiu si eu? Traim cu toate. Traim.

    RăspundețiȘtergere