marți, 13 aprilie 2010

dar din dar







Cati este foarte generoasa. Nu-si pastreaza premiile. Si mai mult decat atat- isi trateaza prietenii, carora le transmite , cu toate onorurile.

In vacanta trecuta, am avut sansa de a ma plimba nestingherita, chiar pe locul unde se intinde , cu ocazii speciale, fermecatul covor rosu. Se intampla aproape de finalul excursiei , asa ca am prins putine imagini.


Le ofer tuturor prietenilor virtuali, alaturi de cele doua premii.
p.s. se vede drumul parcurs pentru ultima oara de uluitoarea frumusete , care a fost Grace Kelly, printesa de Monaco. De acolo, panorama este absolut fantastica!

16 comentarii:

  1. mie mi-au ramas in suflet aceste locuri. in special drumul de la Nice la Cannes.
    si muntii si marea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, frumoase locuri. Ai si la mine niste premii.

    RăspundețiȘtergere
  3. O, ce privelişte... Dor de vacanţă, plină de distracţie şi de gânduri bune... Felicitări pentru premii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru premii!
    Si multumesc pentru pozele frumoase!Din pacate, printesa Grace de Monaco a murit atat de tragic. :(
    Chiar azi am citit/recitit despre ea si am vazut cateva poze.
    O soarta trista a avut familia de Monaco.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uff, mi-ai făcut aşteptarea până la vacanţă şi mai insuportabilă :)

    RăspundețiȘtergere
  6. CamiB,
    chiar nu stiu ce merite as avea.., oricum, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anna, sunt locuri de o mare frumusete.Cand mi-e dor , deschid albumele..

    RăspundețiȘtergere
  8. Angela,
    da, ai dreptate, drumul este superb. Mie mi-a placut mult, Nice, noaptea!
    Un vis, cu ochii deschisi!

    Apoi, la intoarcere, niste asezari de pescari, nu departe de Venetia. Casute colorate , cu ferestre la nivelul strazii, flori, multa liniste, soare si marea , unduindu-se langa tarm. Magazine cu obiecte lucrate de mana, o lume linistita, fara probleme.


    Mi-e dor de povestea vacantelor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cris, cam asa..dupa o iarna atat de lunga, vrem vacanta. Nu oricum. Insorita!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabidrago,


    Am recitit povestea printesei , in vara. Ai dreptate, un destin atat de dureros.

    Am vazut palatul in care a fost rasfatata, gradinile, strazile , catedrala unde s-a cununat cu printul si lespedea sub care zace..

    Toate trec..

    p.s. de ce nu pot intra la tine?

    RăspundețiȘtergere
  11. Adi Vera,


    Inca putin! Toate, la timpul lor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pentru premii!!
    Trimit un pupic dulce si o imbratisare de zile mari!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase locuri, frumoase amintiri...
    O gura de frumos si de normalitate (cu toate ale ei, evident!)intr-un peisaj autohton parca tot mai gri si mai salbaticit de la o zi la alta.
    Multumesc, Gina, o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ruxi, nu stiu cum se face, dar fiecare zi , la noi, este mai intunecata decat precedenta.


    O seara frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere