marți, 27 aprilie 2010

numar rotund

O aniversare este un bun prilej de bucurie. Se intalnesc prietenii, se spun glume, afli ce si cum,unde, cum si cand se petrec fel de fel de intamplari..Oricum , este ceva de bine! Aniversez un eveniment-am ajuns la postarea cu numarul 600!!O fi mult, o fi putin- nu stiu. Stiu doar ca a fost o calatorie foarte placuta, in care am cunoscut multa lume, mi-am facut chiar prieteni.( si vreo doi adversari ) 99 de persoane poposesc, atunci cand au timp si placere, in casuta incertitudinilor/

1.Parisul vazut de pe scarile bisericii ' Sacre coeur'.(scuze, pentru ca nu apare accentul);2. Parisul, vazut noaptea, de pe Arcul de Triumf; 3.Notre- Dame.//

In ce ma priveste, astept de fiecare data, cu emotie, clipa cand ma asez in fata ferestrei si-mi trimit gandurile in vizita. Sau primesc alte ganduri. In stoluri. Sau singuratice. De aproape sau de prin locuri in care, sigur, n-as ajunge vreodata. Si pentru ca in vremea asta n-am stat degeaba, trebuie sa ma si laud un picut-in Zelist , ocup locul 890, cu scorul de 1,623, iar ca targetit, locul 31 /181. Nici prea-prea , nici foarte –foarte. Si pentru ca orice eveniment placut se sarbatoreste cu prietenii, va ofer cateva fotografii , pe care le-am facut in drumetiile mele.//p.s. sa-mi fie scuzata neindemanarea in tehnica fotografiei, nu prea reusesc, cu toate ca ma straduiesc.

4. In asfintit, pe Guadalquivir; 5. Cartier evreiesc- Toledo; 6. Una dintre morile lui Don Quijote(eu, in roz; in spate , un spaniol autentic);

28 de comentarii:

  1. Mai ai multe de spus, iar numărul e cu atât mai important cu cât lucrurile în care suntem cu adevărat consecvenţi sunt exclusiv vitale. Eu, cel puţin, îţi simt de fiecare dată emoţia!

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat mai multe asfel de "intalniri" cu prietenii!(fie ei si virtuali:))
    Imi place sa poposesc in casuta ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adi Vera,
    Daca am reusit sa transmit emotia este o mare bucurie pentru mine!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi ,
    Astept , de fiecare data, cu mare emotie, intalnirea cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si la mai mare! Frumoasa sarbatoare. Probabil, cand voi ajunge pe la aceasta cifra a postarilor (daca voi ajunge candva) voi fi deja bunic...

    RăspundețiȘtergere
  6. Florentin(ATP), multumesc!

    Inseamna ca ma pot lauda si cu o alta performanta- sunt bunica .Nu de ieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru munca ta. Meriti un loc bun pentru tot ce faci. Merge si o petrecere cu prietenii.

    RăspundețiȘtergere
  8. La cat mai multi prieteni si vizitatori si la cat mai inspirate articole, cel putin ca acestea!
    Imbietoare fotografii care parca te rup de prezent si te aduc in lumea lor!E minunat sa ai asemenea amintiri vii in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari! Nu stiam de unde-mi vin punctele in ZeList...Am atras jucatori(oare) de top. Am fler, ar spune dna Maria Postu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitări, Gina, si la cât mai multe postări interesante, asa cum ne-ai obisnuit... Gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Denisia, imi plac intalnirile cu prietenii. Ma reconforteaza!

    RăspundețiȘtergere
  12. Maria, multumesc!
    Ma straduiesc.Cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Daurel, vedeti ca si prietenia virtuala aduce noroc?

    RăspundețiȘtergere
  14. Cris, multumesc mult!
    Sa ma scuzi . Am trecut cam grabita..

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga Gina, la cat mai multe!
    Eu voi aniversa 9daca mai exist atunci) 1 milion de vizitatori... :)
    O zi frumoasa!
    La voi ploua?la noi de aeara.

    RăspundețiȘtergere
  16. Gabi!

    Te vreau mult mai optimista!!
    Aici este frumos, soare , iarba , liliac, panselute!
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anielle, multumesc!

    Zile frumoase iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani blogului tau si tie!Postarile tale dulce-amare sunt inspirate foarte.Felicitari,draga Gina !

    RăspundețiȘtergere
  19. Iti multumesc , mult Elisa!

    p.s. cand ma invadeaza amaruiul, trag o fuga printre florile tale.

    RăspundețiȘtergere
  20. Gina, ar trebui sa te bucuri pentru tine, pentru prietenii care i-ai intalnit in virtual, pentru aerul de libertate care ti-l da blogul, pentru curajul de a spune aici lucrurilor pe nume, pentru a-ti insira ganduri banale sau serioase, pentru o multime de alte chestiuni si mai putin pt ce loc ocupi in top zelist sau cine stie ce topuri! daca e sa citesti blogurile celor care stau vesnic pe locurile fruntase, te intrebi de ce se afla acolo? asa ca... top zelist - din punctul meu de vedere - nu este nici pe departe un criteriu care releva calitatea blogerului!

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Shanti, departe de mine gandul de a ma gasi intr-o ierarhie. A fost, mai mult, o poanta, pentru ca am zelistul, ca si concept sau ce-o fi insemnand el , se tot vantura prin blogosfera.
    Eu sunt bucuroasa ca -mi pot spune gandurile asa cum imi vin- mai bine sau mai putin bine.

    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoasa aniversare, si ai cu ce sa te mandresti...excelent succes!

    RăspundețiȘtergere
  23. Irina, multumesc! Esti tu mult prea draguta. Am incercat sa fac o gluma, vorbind de locuri, numere..

    RăspundețiȘtergere