vineri, 23 aprilie 2010

peste un milion

de romani isi sarbatoresc astazi ziua numelui. Intre ei, si eu. Mi l-a dat bunica dinspre tata. Era al ei, iar eu, prima nepoata. Il pastrez in actul de identitate. Il rosteau , cu un fel de alint, profesorii. Alti copii erau strigati cu numele de familie, eu ma simteam rasfatata. Parintii mi-au inventat tot felul de diminutive. Cu timpul, s-au adaugat altele. Toate imi plac. E ca si cum , de fiecare data, sunt altcineva. Sau eu - altcineva- pentru fiecare.
N-am nicio poza cu floarea preferata. Nici la florarie nu exista. Poate doar in piata. Sau prin gradinite, daca a infruntat ploile si frigul. Intr-un singur an, intamplator, un copil mi-a adus un buchetel. A fost darul perfect. L-am pastrat pana cand i s-a stins parfumul.//

Dimineata mea a inceput de aseara, cand mi-am oferit primul cadou- concertul filarmonicii- Mozart, Uvertura la DonGiovani, L.v.Beethoven-Cocertul nr.2 pentru pian in Si b major op. 19 si tot Beethoven, Simfonia a II-a in Re major op. 36. Un dirijor de zile mari, Radu Postavaru( doua ore fara partituri). Chiar magician! Si un pianist, pe masura! Dinu Mihai Stefan. Imi place de mor momentul , in care dupa ce primeste flori de la admiratoare, dirijorul, cu un anume fel de tandrete, le imparte doamnelor din orchestra.( pentru o clipa, ma vad una dintre ele)

La multi ani tuturor sarbatoritilor!

28 de comentarii:

  1. La multi ani cu sanatate sa ai belsug in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani de ziua numelui!Nu mi-am dat seama ca numele tau vine de la Sf.Gheorghe.
    La multi ani tuturor sarbatoritilor de astazi!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULŢI ANI GHEORGHIŢA !După amiază când vii la liceu te rog să nu uiţi să aduci bombon pentru toată clasa.Eu mă înscriu cu două bombonuri şi trei pupături :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani cu bucurii suportabile!

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULŢI ANI TUTUROR CELOR CARE ÎŞI SĂRBĂTORESC AZI ZIUA NUMELUI!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani Ginaaaaaaaa!!!!
    Multi si fericiti...
    O sa pun un link cu o melodie pe care ti-o ofer cu mult drag.

    http://www.youtube.com/watch?v=nvW1Fo2_Kmw&NR=1

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina,La multi ani,draga mea ! Sa fii sanatoasa si norocoasa! Te pup de ziua ta si beau un pahar cu vin rosu (ca de ala am,hahaha! )

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Gina draga! Si un weekend cat mai frumos iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca s-a pierdut urarea mea scrisa dimineata; Oricum, nu strica repetata: La multi ani cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTI ANI, draga Gina!
    Patronul numelui tau sfant sa te calauzeasca si sa-ti aduca in tezaurul de impliniri noi biruinti!
    Mi-am incercat norocul in a-ti ghici floarea preferata - daca am voie, din incercari:
    1. Lacramioara
    2. Brandusa
    3. Nu-ma-uita.
    Un buchet de flori de dor, sa-ti poarte sufletu-n fuior!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani de ziua numelui! Sa ai multe bucurii, sanatate si, mai ales, pace sufletesca, deoarece linistea interioara este cea care ne ajuta sa mergem mai departe.
    Mi-am amintit un pasaj, nu mai retin autorul:” o forma dispare, alta apare si niciodata, nimic nu ramane fix decat lumina stelelor si cea a fapturilor vii care-ti spun: mergi mai departe”

    RăspundețiȘtergere
  12. Gina eu te-as numi Georgeta sau Giorgiana...

    Si eu ma închipui uneori în orchestrele simfonice - ori la bagheta ori la pian :D. E doar o fantezie oricând disponibila pentru mine.

    LA MULTI ANI! :).

    RăspundețiȘtergere
  13. La Multi Ani, Gina !

    cu bucurii si sanatate

    RăspundețiȘtergere
  14. La mulţi ani, draga mea! Să-ţi dea D-zeu atât bine, cât poţi duce!

    Cu prietenie,
    Adela

    RăspundețiȘtergere
  15. Elite, multumesc!Belsug? ma multumesc si cu mai putin
    Gabi, intr-un fel ai dreptate,Gina este mai aproape de Eugenia. Multumesc!
    Anonim, astazi am chiulit; ca sa nu ma tragi de cozi, vin altadata cu bombonicile( si asa, acum nu prea mai avem voie)..stii ceva? astazi m-a sunat Rodica Pantazi. Vivat Academia!
    Daurel, bucurii suport! Fie cate or fi!Multumesc!
    Cris, adica si mie?
    Cati, sa ma scuzi ca o voi asculta abia acum. Multumesc!

    Elisa, daca veneai la mine, tot vin rosu as fi avut! Multumesc!
    Anielle, Multumesc, maine si poimaine ma duc in capitala!

    RăspundețiȘtergere
  16. Daurel, se zice ca doua batai strica, urarile fac mult bine. Multumesc!

    Pescarus, esti extraordinara- lacramioara este floarea mea preferata, doar ca eu ii spun margaritarel!
    Maria, multumesc!Da, mai departe!
    Floaredeportocal, multu'!
    Denisia, multumesc!
    Manon, cat ma bucur ca ne dorim sa fim intr-o orchestra! Cine stie?
    Anamaria, Multumesc , la fel si tie!
    Noaptebunacopii, pot duce multe bucurii!! Doar sa le am!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu intrziere, pentru care imi cer scuze, am avut o saptamana foarte grea, si din partea mea La multi ani!Cat mai multe clipe de incertitudine creatoare si de cautari placute si mai ales, de descoperiri frumoase ale vietii!Cu drag, Maria Postu

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, draga mea Gina! Fie sa ai in ochi lacramioare, in suflet parfumul lor, in viata primavara eterna,in inima iubire de frumos iar in decizii adanca intelepciune. Ca suvenir, mult noroc. Stiai ca la francezi lacramioarele simbolizeaza norocul? :))

    Te imbratiseaza o ... Lacramioara :))

    RăspundețiȘtergere
  19. LA MULTI ANI ,GINA!
    floare de portocal?!Hammm!Asta da preferinta florala...practic un om deosebit prefere flori ...pana la urma chiar simple.:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Maria, Multumesc!
    Urarile sunt potrivite oricand!

    RăspundețiȘtergere
  21. Shanti!

    Ce frumos! Ca un sirag de lacaramioare!

    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  22. I.B, multumesc!

    Angi, am lipsit , din cauza asta n-am raspuns!
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  23. Multi multi ani cu intarziere! Ai un nume frumos.

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu stiu de ce nu am raspuns atator cuvinte dragi..
    Citesc abia acum, cand tocmai retraiesc cu ochii mintii atatea momente dragi din adolescenta, pentru ca urmeaza sa ma vad cu fostii colegi de liceu- cati ai mai ramas..ca multi, 10 dintre cei pe care Mihai Calin i-a numit~cei 40 de hoti ai lui Ali-Baba- sunt PRAF DE STELE...
    Mi-e dor de toate alintarile, de toate bucuriile, de tot ce inseamna candva LAOLALTA!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu stiu de ce nu am raspuns atator cuvinte dragi..
    Citesc abia acum, cand tocmai retraiesc cu ochii mintii atatea momente dragi din adolescenta, pentru ca urmeaza sa ma vad cu fostii colegi de liceu- cati ai mai ramas..ca multi, 10 dintre cei pe care Mihai Calin i-a numit~cei 40 de hoti ai lui Ali-Baba- sunt PRAF DE STELE...
    Mi-e dor de toate alintarile, de toate bucuriile, de tot ce inseamna candva LAOLALTA!!

    RăspundețiȘtergere