luni, 11 octombrie 2010

pe la alții

Scriitorul brazilian Fernandes Millor a lansat o dezbatere publică cu tema 
“Diferenţa dintre hoţ şi politician”

Un anume răspuns i-a sărit  în ochi.
"Diferenţa dintre un politician şi un hoţ este că pe primul îl aleg eu, în timp ce al doilea mă alege el pe mine.

Am nimerit-o?"

Iar replica lui Millor a fost:
"Stimate domn, sunteţi un geniu.
Sunteţi singurul care a reuşit să găsească o diferenţă între cei doi".



p.s. dar la noi? 

21 de comentarii:

  1. Am brodat pe loc o postare despre hotie; ca sa fie; nu hotie, ci postari...
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi? Greu de stabilit vreo diferenta. Fiindca realitatea ne demonstreaza na suntem unici: ii votam pe hoti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi la noi e la fel. Doar că noi ne ne-am exprimat aşa de bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha... foarte dragut.
    De obicei, de prea multa greata, refuz sa discut/gandesc/acord timp de orice fel subiectului "politica", dar trebuie sa contribui si eu cu o alta paralela. Eu stiu o asemanare intre un politician si scutecele bebelusilor. Ambii trebuie schimbati des. Din acelasi motiv...

    RăspundețiȘtergere
  5. Recomand cartea Aristotel si furnicarul merg la Washington - un mic tratat de abureala politica.

    Din ea extrag la capitolul Radio Erevan - ceva din epoca sovietica (de parca n-ar potrivi si la noi LOL)
    ------------------------
    INTREBARE: Exista întrebari la care nu puteti raspunde?
    RASPUNS: Nu. Noi lucram în conformitate cu dialectica marxista. La orice întrebare, oferim orice raspuns.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. super! adevăraaaat!

    să ne dorim zile fără din ăştia!

    aşa că, zi bună!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sayyi,

    Bine găsit!!Doar că la noi și despre scutecele se zicea ceva, cum că se consumă mult prea multe..

    RăspundețiȘtergere
  8. La noi politicianul a fost mai intai hot apoi a primit mandatul!

    Cel ce fura maruntisuri se numeste gainar, cel ce fura de la 1 mil.euro in sus este deja om de afaceri!

    RăspundețiȘtergere
  9. noi am avut un politician care nu a fost hot dar nu po spune ca a fost suficient

    RăspundețiȘtergere
  10. Așa este, LPP!
    Doar că nu prea ne-a mers bine nici atunci..

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsul este briliant !

    Cum e la noi ?
    Simplu : ne complacem.

    RăspundețiȘtergere
  12. O replica de pastrat in memorie..Interesant dialog.As dori sa stiu si restul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.