vineri, 4 decembrie 2009

de fiecare data, cu emotie

Ningea frumos. In joc de crizanteme . Painici bucalate. Noaptea parea nesfarsita. . S- a anuntat in tipete. Un numar legat de manuta .I-am ales numele. Ca un poem. Hainute, jucarii. Si multa iubire . Patutul era langa mine. Atipeam pe apucate. Intre caiete , cursuri si biberoane de ceai.Metafore, colici, legi fonetice, termometru, sintaxa. Treziri bruste, panica.Stiam atat de putine.Primele cuvinte. Intaii pasi. Dupa saniuta. Tot in decembrie.Bunicii. Gradinita.Manuta lui tinandu-ma strans.Despartire zilnica. In lacrimi. Primele roluri. Sortulet cu pompon rosu. Dimineti line. Dimineti cetoase. Seri de povesti. Acasa . Sau la bunici.Vacante. La mare. La munte. La bunici.Gimnaziul. Cu toate ale lui. Liceul.Matematica-fizica. Vrei sa iau 10 la bacalaureat? Fara cateva sutimi. Printre primii la Universitatea Bucuresti. Zecist in anii terminali.Masterat. Casatoria.Timpurie. Copiii.Cariera. Cativa ani buni in Europa. De succes. Munca. Enorma. Serviciu, casa, copii. Intr-un cerc . La multi ani, sagetatorul meu iubit!

21 de comentarii:

  1. La multi ani pentru fiul tau, Gina! Sa fiti sanatosi cu totii si sa va bucurati cat mai mult timp unii de ceilalti! Zic eu ca asta e cel mai important in viata...
    Toate cele bune, cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta scurta dar emotionanta trecere in revista a destinului tau de mama m-au tulburat, reamintindu-mi de mine. Iti doresc sa-ti traiasca, sa va traiasca, sa ramana mereu in ochii celor dragi, copilul de altadata, care nu piere, in ciuda succeselor din cariera.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ruxi, iti multumesc frumos!
    Da, sanatatera este cel mai frumos dar.
    La orice varsta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa sunt povestile noastre, Maria!
    Trec prin aceleasi puncte. Dupa aceleasi semne.
    Ei, fiii si fiicele nostre, indiferent de varsta, experienta, cultura , raman tot copii.
    Traim prin ei. Asa simt.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI luminosi si impliniti sagetatorului tau iubit, draga Gina!
    Frumos dar de Mos Nicolae ai primit la ceas binecuvantat!
    Minunata poveste de viata ne-ai depanat.
    O seara magica, plina de zambete si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos mi-ai scris, Pescarus!
    Da, a fost darul pe care mi l-a adus mos Nicolae!
    O seara minunata sa ai si tu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am venit, ca si altadata, pentru un moment de destindere. Am citit cele mai nou scrise si multumesc pentru un moment placut. Adaug un "la multi ani" pentru baiatul tau, dar si pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. LA MULTI ANI FIULUI TAU!
    Seamana cu al meu,la inaltime :)Sa traiasca si sa fie fericit si tu alaturi de copiii tai dragi,scumpa mea Gina :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum am citit si parca-l descri pe fiul meu,tot sagetator,tot mate-fizica,tot 10 la bacalaureat fara 2 sutimi care nu au fost date din corectitudine si fac de calc-automatica.Aici poate ca este altfel.
    Un nume ca un poem? Ma mai gandesc :)
    Gina,am mai scris un comm si nu stiu daca l-a luat asa ca repet LA MULTI ANI CU SANATATE SI SA FIE FERICIT!Si tu la fel.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este cea mai frumoasa urare!
    Ca un dar de suflet!
    Multumesc mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. LA MULŢI ANI băiatului tău, Gina! Cristian şi Geanina îl salută şi îi doresc numai bine, multă sănătate şi noroc în toate!!! Să-ţi trăiască!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte dragutz articolul, pentru moment m-a trecut o nostalgie din copilarie.

    Succes

    RăspundețiȘtergere
  13. Elisa, iti multumesc mult!
    Ma bucur daca fiii nostri seamana. Eu am doi. Celalalt baiat locuieste departe.
    Stii cand sunt fericita, dar fericita cu adevarat? In ziua in care vorbesc cu amandoi. Tocmai s-a intamplat! Acum o jumatate de ora!
    La multi ani si tie! Si baiatului Tau!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cris si Geanina, va multumesc mult!
    O seara frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sergiu, foarte dragut gestul tau!
    M-ai emotionat!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. fortunanoua.wordpress.com4 decembrie 2009 la 23:39

    Citesc rezumatul vietii tale , Gina draga , si invat cum sa ma bucur mai mult de copiii mei care sunt inca langa mine, si iar iti multumesc, caci imi dau seama ce greu e sa le duci grija fiind departe...
    La multi ani sanatosi si frumosi tie si fiilor tai, draga mea !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamne, Gina. In cateva randuri ai redat viata unui om si mandria unei mame fericite. La multi si buni ai ii doresc si eu !

    RăspundețiȘtergere
  18. Din toate momentele de neuitat ale copilariei copiilor nostri, serbarile scolare raman un moment unic:emotii, nerabdare, pregatirea pentru fotografii, atmoasfera magica mai ales cand jucau rolurile in serbarile de Mos Craciun, facandu-ne si pe noi sa redevenim copii...Petrecerea de dupa, cu parinti mandri, usor euforici, fiecare imaginandu-si ca e parintele celui mai destept si mai frumos copil din lume, si o invatatoare minuntata,cea a fiicei celei mici, acum ziarista de prestigiu, pe care n-o voi uita niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  19. fortunanoua, copiilor le duci grija toata viata. Stii cum e- copii mici , necazuri mici. Copii mari, necazuri mari.
    Cat de puternici ar fi copiii, cat de bine le-ar fi, tot cu gandul la ei adormi.
    Multumesc pentru ganduri!

    RăspundețiȘtergere
  20. Anielle, n-am dorit sa ma arat mandra.
    Am gandit cu ochii mintii. Si ai sufletului. Nu le poti cuprinde pe toate. Aduni anii. Grijile. Si bucuriile.
    Asta fac mamele. Traiesc in vis.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Maria, buna dimineata!
    Daca ma gandesc , serbarile sunt povesti. Cu Feti- Frumosi, zane si pitici. Copiii nostri danseaza, canta si se bucura.
    Noi visam. Mereu . Cand ii vedem artisti. Si mult dupa aceea , avem in minte scene de vraja.
    Sunt povestile noastre. Carti nepublicate. Deschise in suflet.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere