luni, 22 iulie 2013

un simplu exercițíu

Colgate- campanie publicitară
 Povestește ce vezi!

19 comentarii:

  1. Cica fluorul din pasta de dinti diminueaza nivelul constiintei...asa sutin unii cecetatori,si cam asa se vb in anumite medii ezoterice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Chiar nu inteleg ce sa fie de observat.Nici o imbunatatire!

      Ștergere
  3. Am exagerat eu vreodată?
    uită-te cu atenție!
    p.s. nu se cer „îmbunătățiri„, aș zice, chiar dimpotrivă!(hi! hi!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat ,dar nu inteleg ideea...in a doua apare o mana in plus...in atreia caria sau ce o fi, si-a schimbat pozitia...

      Ștergere
  4. 1- Barbat intr-o ureche! :P
    2.-O mana in plus!
    3.Anomalia celor 6 degete!
    E tema gata! E bine? :)
    Brindusa Frunza

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca doamna a tot schimbat partenerii! Ea, cu o dantura perfecta, nu-i suporta pe cei care nu-si ingrijesc dintii. Nu stiu... habar n-am, dar voi rabda, Gina, pana cand cineva va gasi raspunsul corect! :) :) :)
    Si cu asta, anunt ca m-am intors. Imi cer scuze pentru faptul ca am promis ca trec pe aici,si n-am facut-o. Dar, in sfarsit, sper ca de-acum, nimic nu ma va mai tine departe de blogosfera. Mi-a lipsit, crede-ma, dar n-am avut incotro. Iti doresc vacanta placuta, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok. Pasta de dinti albeste parul!

    RăspundețiȘtergere
  7. :))S-a mutat caria pe cealalta parte de atata spalat pe dinti.

    RăspundețiȘtergere
  8. în cea de-a doua imagine este o mână pe umărul domnului care, cred eu, a fost uitată acolo la editarea imaginii.
    apoi, privind-o pe doamnă, se pare că ei i-au fost aduşi ani în plus, poate pentru că timpul trece dar albul rămâne? şi cresc şi degete în plis între timp?

    RăspundețiȘtergere
  9. ..iei o pastă, primești un deget, chiar o mână??adică , doamnele devin mai „apucătoare„,tot folosind „Colgate„? hi! hi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce legatura au toate acestea cu publicitatea,Adica care este poanta,ideea? Eu asa ceva am cautat sa sesizez,cand colo era doar asa un test de identificare trucuri imagine.
    Ce-i drept ai spus "povesteste ce vezi" doar ca inainte e scris "campanie publicitara"si mintea a si derulat ratiunile si formele de marketing publicitar...asadar cum pot cuvintele induce eroare,,,de la caz la caz,fiecare retine ceva si solutioneaza in consecinta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sau- de la reclamă la metaforă , nu este decât un pas..

    RăspundețiȘtergere
  12. anamariadeleanu23 iulie 2013 la 16:17

    nu e nevoie sa mă fac mai tîmpă decît sunt:
    zău că nu pricep ideea cuplului aici
    și găselnița mîinii în plus
    căci pasta este pentru dantură, cred...
    --
    GINA, Dl Zamfirache a văzut-o ? :)
    să nu mă spui..., te rooog !

    RăspundețiȘtergere
  13. Ana dragă,
    Respectiva campanie ar fi trebuit să ne demonstreze că o deficiență dentară atrage totdeauna atenția,pe când o alta, cum ar fi aș șaselea deget la o mână, poate să treacă neobservată.


    Reclama este mama comerțului!( parcă așa se spune..)

    RăspundețiȘtergere
  14. Gina, e intradevar uimitor. Nici eu am vazut alte deficiente in afara de cea dentara, pana nu ai scris tu.:)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.