Eu cred ca doamna a tot schimbat partenerii! Ea, cu o dantura perfecta, nu-i suporta pe cei care nu-si ingrijesc dintii. Nu stiu... habar n-am, dar voi rabda, Gina, pana cand cineva va gasi raspunsul corect! :) :) :) Si cu asta, anunt ca m-am intors. Imi cer scuze pentru faptul ca am promis ca trec pe aici,si n-am facut-o. Dar, in sfarsit, sper ca de-acum, nimic nu ma va mai tine departe de blogosfera. Mi-a lipsit, crede-ma, dar n-am avut incotro. Iti doresc vacanta placuta, draga mea.
în cea de-a doua imagine este o mână pe umărul domnului care, cred eu, a fost uitată acolo la editarea imaginii. apoi, privind-o pe doamnă, se pare că ei i-au fost aduşi ani în plus, poate pentru că timpul trece dar albul rămâne? şi cresc şi degete în plis între timp?
Ce legatura au toate acestea cu publicitatea,Adica care este poanta,ideea? Eu asa ceva am cautat sa sesizez,cand colo era doar asa un test de identificare trucuri imagine. Ce-i drept ai spus "povesteste ce vezi" doar ca inainte e scris "campanie publicitara"si mintea a si derulat ratiunile si formele de marketing publicitar...asadar cum pot cuvintele induce eroare,,,de la caz la caz,fiecare retine ceva si solutioneaza in consecinta.
nu e nevoie sa mă fac mai tîmpă decît sunt: zău că nu pricep ideea cuplului aici și găselnița mîinii în plus căci pasta este pentru dantură, cred... -- GINA, Dl Zamfirache a văzut-o ? :) să nu mă spui..., te rooog !
Ana dragă, Respectiva campanie ar fi trebuit să ne demonstreze că o deficiență dentară atrage totdeauna atenția,pe când o alta, cum ar fi aș șaselea deget la o mână, poate să treacă neobservată.
Reclama este mama comerțului!( parcă așa se spune..)
Cica fluorul din pasta de dinti diminueaza nivelul constiintei...asa sutin unii cecetatori,si cam asa se vb in anumite medii ezoterice.
RăspundețiȘtergereHi! hi! ocolești întrebarea!
RăspundețiȘtergerespune ce observi!
Chiar nu inteleg ce sa fie de observat.Nici o imbunatatire!
ȘtergereAm exagerat eu vreodată?
RăspundețiȘtergereuită-te cu atenție!
p.s. nu se cer „îmbunătățiri„, aș zice, chiar dimpotrivă!(hi! hi!)
M-am uitat ,dar nu inteleg ideea...in a doua apare o mana in plus...in atreia caria sau ce o fi, si-a schimbat pozitia...
Ștergere1- Barbat intr-o ureche! :P
RăspundețiȘtergere2.-O mana in plus!
3.Anomalia celor 6 degete!
E tema gata! E bine? :)
Brindusa Frunza
Perfect!
ȘtergerePremiul I,cu multe laude!
Eu cred ca doamna a tot schimbat partenerii! Ea, cu o dantura perfecta, nu-i suporta pe cei care nu-si ingrijesc dintii. Nu stiu... habar n-am, dar voi rabda, Gina, pana cand cineva va gasi raspunsul corect! :) :) :)
RăspundețiȘtergereSi cu asta, anunt ca m-am intors. Imi cer scuze pentru faptul ca am promis ca trec pe aici,si n-am facut-o. Dar, in sfarsit, sper ca de-acum, nimic nu ma va mai tine departe de blogosfera. Mi-a lipsit, crede-ma, dar n-am avut incotro. Iti doresc vacanta placuta, draga mea.
Ok. Pasta de dinti albeste parul!
RăspundețiȘtergereTARE DE TOT!!
ȘtergereTrăiască gemenii!
:))S-a mutat caria pe cealalta parte de atata spalat pe dinti.
RăspundețiȘtergereCa un gâdilici?? hi! hi!
RăspundețiȘtergerep.s. se simte vacanța!
în cea de-a doua imagine este o mână pe umărul domnului care, cred eu, a fost uitată acolo la editarea imaginii.
RăspundețiȘtergereapoi, privind-o pe doamnă, se pare că ei i-au fost aduşi ani în plus, poate pentru că timpul trece dar albul rămâne? şi cresc şi degete în plis între timp?
..iei o pastă, primești un deget, chiar o mână??adică , doamnele devin mai „apucătoare„,tot folosind „Colgate„? hi! hi!
RăspundețiȘtergereCe legatura au toate acestea cu publicitatea,Adica care este poanta,ideea? Eu asa ceva am cautat sa sesizez,cand colo era doar asa un test de identificare trucuri imagine.
RăspundețiȘtergereCe-i drept ai spus "povesteste ce vezi" doar ca inainte e scris "campanie publicitara"si mintea a si derulat ratiunile si formele de marketing publicitar...asadar cum pot cuvintele induce eroare,,,de la caz la caz,fiecare retine ceva si solutioneaza in consecinta.
Sau- de la reclamă la metaforă , nu este decât un pas..
RăspundețiȘtergerenu e nevoie sa mă fac mai tîmpă decît sunt:
RăspundețiȘtergerezău că nu pricep ideea cuplului aici
și găselnița mîinii în plus
căci pasta este pentru dantură, cred...
--
GINA, Dl Zamfirache a văzut-o ? :)
să nu mă spui..., te rooog !
Ana dragă,
RăspundețiȘtergereRespectiva campanie ar fi trebuit să ne demonstreze că o deficiență dentară atrage totdeauna atenția,pe când o alta, cum ar fi aș șaselea deget la o mână, poate să treacă neobservată.
Reclama este mama comerțului!( parcă așa se spune..)
Gina, e intradevar uimitor. Nici eu am vazut alte deficiente in afara de cea dentara, pana nu ai scris tu.:)
RăspundețiȘtergere