sâmbătă, 14 ianuarie 2012

încotro?

Fiecare grup strigă altceva-alergători într-o cursă incertă.  Pripit, timpul  își cerne risipa între  lucruri  și forme, sunete și umbre.// 

Viața are prioritate!

 Parcă-l  văd pe astronomul cu al negurii repaos,/Cum  ușor , ca  din cutie, scoate lumile din  haos/Și cum neagra veșnicie ne-o întinde și ne-nvață,/Că epocile se-nșiră ca mărgelele pe ață./Atunci lumea-n căpățână se-nvârtea ca o morișcă/De simțeam ca  Galilei,  că comedia  se mișcă. Mihai Eminescu, Scrisoarea II.


 

 

8 comentarii:

  1. Încotro?
    Tare mă tem că e mult mai bine că nu ştim.
    Ne-am pierde speranţa şi atunci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tibi,
      Astăzi am citit ceva foarte interesant aici
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Ralph_Waldo_Emerson
      „Nu merge pe unde te duce drumul, mergi pe unde nu există drum și lasă o urmă!!„
      Ralph Waldo Emerson

      Totdeauna cu speranță în mâine!!

      Ștergere
    2. păi, pe un drum necunoscut! :)

      numai bine!

      Ștergere
    3. Ottilia,
      Da, condiția fiind să ocolim momelile potecuțelor ivite de pe coclauri!

      Ștergere
  2. Eminescu...ce splendoare de om! Mi-e dor de el! Merg sa-l intalnesc chiar in seara asta in biblioteca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vera,
      „Trecut-au anii ca nouri lungi pe șesuri
      Și niciodată n-or să vie iară,
      Căci nu mă-ncântă azi cum mă mișcară
      Povești și doine, ghicitori, eresuri..„

      Ștergere
  3. A , dara abia acum citesc ceea ce este scris aici .
    Da , Eminescu , un om înaintea timpului său (a se vedea „La Steaua”). Vezi tu , uneori sau mai bine spus este „sănătos” să ştii spre unde te îndrepţi dar cel mai „practic” este să fii profan în ale aste gânduri: „Ce-o fi o fi” !!
    în cazul ăsta speranţa funcţionează la întregul potenţial , îndoilala nu prea face faţă şi eşti mai optimist , riscul are două feţe .

    Copil fiind i-am savurat opera dar setea de Eminescu a rămas prezentă .


    O seară perfectă !

    RăspundețiȘtergere
  4. SoriN,
    Văzând și auzind ce se întâmplă în clipa asta, mă gândesc că dacă a nu risca este cel mai mare risc, a risca prea mult poate fi la fel de riscant..

    „Tot ce-a fost ori o să fie
    În prezent le-aveam pe toate,
    Dar de-a lor zădărnicie
    Te întreabă și socoate..„

    RăspundețiȘtergere