duminică, 1 ianuarie 2012

tic- tac!

   
Nu-mi pot imagina prima zi din an, fără Concertul extraordinar de Anul Nou,  din cea mai râvnită capitală europeană.
Viena valsează!
Lumea întreagă își acordează strunele interioare la  spiritul  divin  al muzicii!
Astăzi, la pupitrul dirijoral, pentru a doua oară, letonul Mariss Jansons.
 Concertul de Anul Nou 2012 este găzduit de  sala  de aur Musikverein Viena, aflată în top 5 al celor mai bune și frumoase săli de muzică din lume.  

Regalul armoniei! muzică , flori, în alb și roșu, ca simbol al adevărului și al sincerității,  aduse chiar astăzi de la San Remo, eleganță, intuiție, dăruire, energie  creatoare,  dinastia  celebrilor compozitori Strauss,  povești de iubire, căsătorii, despărțiri, atmosfera cârciumilor de altădată, locomotiva cu abur, tihnă și istorie, petrecere și evoluție, Belvedere,  polka, nemuritoarea polka,  clipe de vis, ieri și astăzi,  în acorduri magice !
Balet și vals, ah , acest zbor pământean printre sunete și vrajă, valsul sufletului!!
Citeam că n-ar fi chiar imposibil să te numeri printre cei 1699 de norocoși, care pot vedea unul dintre cele trei concerte vieneze  extraordinare !
Cei mai mulți spectatori sunt, an de an,  japonezi.

Și dacă ne-am început Anul Nou în acordurile  alfabetului universal  al sunetelor, să sperăm că vom  trăi mai  frumos, că  lumea va fi mai bună!
 Tuturor celor care ne întâlnim sub semnul prieteniei virtuale vă doresc  ca anul care abia  a primit botezul nașterii să vă aducă bucurii, sănătate și toate împlinirile sperate!
La mulți ani!

24 de comentarii:

  1. Draga mea, uite ce...telepatie. Si eu am postat valsul pt primul mesaj al anului!
    Am privit impreuna concertul!
    Tibi se gandea , ca si mine, la dirijor. Eu insa ma mai gandeam la ceea ce tine natiile: TRADITIA! orice abatere de la ea insemna poate, in afara depersonalizarii, flexibilitate, spirit novator insa exista si riscul... pierderii valorilor strabune!
    Un an bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, doamna Gina.
    http://www.youtube.com/watch?v=vPoEe26GfPc&feature=related

    sau:

    http://www.youtube.com/watch?v=xh72Iu2cH9U&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. La Mulți Ani ! Gina,ai scris după sufletul meu ! Ador nemuritorul vals, iubesc frumoasa Dunăre albastră și îmi doresc tare mult să particip măcar o dată la concertul de la Viena !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cita,
    Dacă ne gândim la continuitatea evenimentului- din 1939 sunt 72 de ani. O viață de om!
    Extraordinară experiență, iubită în toată lumea, cu o audiență de 1 miliard de telespectatori, din 44 de țări.
    Vizez la splendoarea poveștii, pentru că eu așa îl primesc, ca o poveste vie, din clipa în care aud ultimele acorduri ale celui din anul care abia începe.
    Valsul?
    Cel mai frumos cadou pe care îl primesc!

    Să ai un An frumos, cu multă sănătate!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim,
    Mi-ai trimis cel mai frumos dar- am ascultat , am tot ascultat!!
    Ador fiorul valsului, aripa lui blândă, glasul florilor - toate în eternitatea clipei!
    Mulțumesc mult!
    La mulți ani !

    RăspundețiȘtergere
  6. Zina,
    În anii trecuți, o spuneam în glumă..acum, zău că mi-aș dori , mai mult decât orice altceva, să fiu o dată în viață, acolo, să ascult, să văd, să trăiesc viața la maxim!!!
    Să dea Domnul să ni se împlinească dorințele!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani,Gina!
    Multumim ca ne gadili placut simturile cu acest traditional concert.

    RăspundețiȘtergere
  8. Plano,
    Cu acest extraordinar moment, viața noastră este mai frumoasă!
    La mulți și frumoși ani și ție!!

    RăspundețiȘtergere
  9. La Multi Ani, Gina!

    Armonie si zambete!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur mult sa vad ca si d-voastra adorati acest extraordinar Concert.

    Aveam noua ani cand am urmarit pentru prima data Concertul Extraordinar de Anul Nou de la Viena. Mi-a atins sufletul si de atunci an dupa an il astept cu sufletul la gura. Emotii puternice de fericire ma nutresc si ma incarca pozitiv de fiecare data cand pur si simplu ma detasez de tot ce exista in jurul meu si-l vizionez si-l ascult la televizor cu multa pasiune si interes.
    Pentru mine acest extraordinar concert este ca o revelatie, si de atunci nu am mai pierdut nici o transmisiune in direc, cu el.

    O seara minunata va doresc si un An Nou Fericit, multa sanatate si multe bucurii.
    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ștefania,
    Dincolo de eleganța, frumusețea, culoarea acestui spectacol unic, există o anume stare- anul începe cu bogăție de tonuri, de lume frumoasă adunată laolaltă, sub magia muzicii adevărate!
    Mă bucur că avem aceleași gânduri!

    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. La mulţi ani, in Dragostea Domnului Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani cu bucurii !
    PS. Ca in fiecare an, in timpul concertului eu trebuie sa raspund la telefoanele celor care n-au auzit de acest eveniment sau ...

    RăspundețiȘtergere
  14. La mulţi ani, draga mea Gina!
    Muzica înseamnă viaţă, trăire, ieşire din carapacea cotidianului.

    o îmbrăţişare,

    Ottilia

    RăspundețiȘtergere
  15. £avi H.,
    Să fii iubită!!! ( văd că se poartă urarea)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Adriana,
    Să-ți fie auzite și împlinite vorbele!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Daurel,
    La mulți ani, cu sănătate!!!
    Ca de fiecare dată, reușiți, de minune, s-o întoarceți, ca la Ploiești, adică într-un fel inconfundabil!!
    p.s. cum să refuzi telefoanele care aduc urări de bine??

    RăspundețiȘtergere
  18. Ottilia,
    Frumos ai spus-o, draga mea!
    Să ne fie anul plin de culorile muzicii!!!( dacă este posibil, vreau să zic)

    RăspundețiȘtergere
  19. LA multi ani si mult noroc in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  20. Gratie, rafinament, cultura si promovare.Stil, armonie, eleganta si colaborare.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  21. IonelMuscalu,
    Mă înclin în fața gândurilor frumoase!

    RăspundețiȘtergere