luni, 30 ianuarie 2012

„nici așa, nici alminteri„

Prietena mea locuiește într-o țară caldă, frumoasă și  primitoare. Acolo, oamenii se îmbolnăvesc rar, pentru că fac sport, consumă legume și fructe și sunt plătiți la sfârșitul fiecărei săptămâni. 
Acum  un ceas, ea  mi-a trimis un fel de telegramă- zice că fiind ziua marelui Caragiale, măcar astăzi ar trebui să ne descrețim frunțile. 
 Eu m-am distrat!//
Bună ziua, ați sunat la Salvarea privată. Pentru limba română apăsați 1. 
Pentru engleză, apăsați 2.
Pentru verificarea contului dumneavoastră de contribuții la sistemul de sănătate, apăsați 3.
Pentru informații despre ofertele speciale ale Salvării în perioada de Crăciun, Revelion si Paște, apăsați 4. 
Pentru informații în legătură cu starea dumneavoastră de sănătate, apăsați cu un deget pe încheietura mâinii și numărați până la 60. Acela e pulsul. Dacă îl mai aveți, apăsați 5. 
Un operator va prelua apelul. Pentru îmbunătățirea serviciului, vă informam că această convorbire poate fi înregistrată și folosită într-o emisiune de tip talk show. 
Vă mulțumim!
Zâmbești? 

26 de comentarii:

  1. Surîd. Tare ne mai place să facem haz de necaz.

    RăspundețiȘtergere
  2. astazi, toata lumea are ce are cu ....inregistrarile si cu dovezile...sunteti bine cu totii?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Anonim,
      Vrei să-ți iau vorbele drept insultă de la cap la coadă?
      Tu pe unde ești?

      Ștergere
  3. Eu prefer meditatia si analiza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e genul meu lauda.Daca vrei sa sti unde sunt...sunt in Craiova.E bine asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă este bine, tu știi!
      Eu am terminat facultatea în Craiova- pe atunci era bine și frumos!
      Dacă ai spus„ sunteti bine cu totii?!„, s-ar zice zice că fiind pe altundeva, ne găsești cam suferinzi, ca să mă exprim eufemistic, din respect pentru ceilalți români.
      Tu meditezi și analizezi- să comentez ce spui?

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Am șters ceea ce scrisesem- ești arogant- nu-mi place să folosesc termeni duri.

      Ștergere
  6. Hehe, tare faina telegrama! Poate ca tocmai asta ne mai tine, ca mai stim sa facem haz de necaz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crenguța,
      În viziunea unora, a face haz de necaz este o dovadă de slăbiciune( citește mai sus).

      Ștergere
    2. Da, citisem. Am avut intentia sa-i raspund, dar m-am abtinut ca sa nu creez si eu un conflict verbal degeaba. Oare a nu-ti asuma identitatea nu e tot o slabiciune?

      Ștergere
  7. Hahaha! M-a amuzat teribil!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim, deoarece grija ta în privinţa stării noastre de bine, (sunt solidară cu toţi cei ce vizitează acest blog) mă înduioşează şi-mi fac la rându-mi griji că ar putea să-ţi dea insomnii, m-am gândit să-ţi ofer un răspuns: da, suntem bine sănătoşi, ceea ce îţi dorim şi ţie! Legat de lăsatele în suspensie "înregistrările şi dovezile" .. ţin să precizez că din cauza grijilor ce ţi le-ai făcut pentru starea noastră de bine (sau din alte motive uşor de dedus), nu ai înţeles bine!În acest text menit să descreţească frunţile, se făcea aluzie la modul de direcţionare la unul din serviciile dorite folosit în telefonie care înainte de a ne pune în legătură cu operatorul NE ANUNTA că acea convorbire poate fi înregistrată, cum de fapt este şi firesc să se întâmple fiindcă neexistând posibilitatea de semnare se foloseşte înregistrarea! Deci nimic de incriminat. Nicicum nu era vorba de înregistrările de tip secu-poliţienesc , cum a gândit chelul când şi-a pus mâna în cap!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Aurora,
      Ca gazdă ce sunt, te rog frumos ai puțintică răbdare- cred că l-ai cam speriat pe musafirul care „analizează și meditează„. Să nu-l tulburăm!
      Când va voi, aici ne va găsi!

      Ștergere
  9. Îmi permit să fac o completare la telegramă: "Dacă nu aveţi loc de veci, apăsaţi de trei ori tasta 6!"
    O zi bună, tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu joc table, dar am o vagă idee cu „6/6„- ”poartă-n casă„.
      Dacă se mai adaugă un 6 să fie, cumva, „sub cerul liber„?

      Ștergere
  10. Imi place cum ati pus problema in articolul de mai sus, felicitari. Blogul este superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dli,
      Bine ai venit!
      Eu scriu ce simt! Mulțumesc mult pentru înțelegere!

      Ștergere
  11. Tare amuzanta postarea d-voastra doamna Gina. M-a binedispus si va multumesc mult.

    O seara minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :))...de unde ai stiut!
    Simpatica prietena ta,iar "articolul" te tine in suspans pana la sfarsit:).

    RăspundețiȘtergere
  13. Angi,
    De unde? de la lume adunate, înapoi la lume date!
    O noapte bună să ai!

    RăspundețiȘtergere