joi, 19 ianuarie 2012

știu că nu știu nimic,


18 comentarii:

  1. Am reuşit să accesez formularul de comentarii! :)
    Cu cât ştim mai mult sfera cunoaşterii creşte, iar suprafaţa tangentă cu Necunoscutul e mai mare... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Au fost și cred că , încă, sunt probleme cu blogpost.

      Ar putea părea aiurea, dar, citindu-te, mi-a venit în minte-
      Lucian Blaga Eu nu strivesc corola de minuni a lumii

      Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
      şi nu ucid
      cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc
      în calea mea
      în flori, în ochi, pe buze ori morminte.
      Lumina altora
      sugrumă vraja nepătrunsului ascuns
      în adâncimi de întuneric,
      dar eu,
      eu cu lumina mea sporesc a lumii taină -
      şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna
      nu micşorează, ci tremurătoare
      măreşte şi mai tare taina nopţii,
      aşa îmbogăţesc şi eu întunecata zare
      cu largi fiori de sfânt mister
      şi tot ce-i neînţeles
      se schimbă-n neînţelesuri şi mai mari
      sub ochii mei-
      căci eu iubesc
      şi flori şi ochi şi buze şi morminte.

      Mulțumesc frumos!

      Ștergere
  2. „Cu cât învăţăm mai mult, cu atât ştim mai mult. Cu cât ştim mai mult, cu atât uităm mai mult. Cu cât uităm mai mult, cu atât ştim mai puţin. Cu cât ştim mai puţin, cu atât uităm mai puţin. Cu cât uităm mai puţin, cu atât ştim mai mult. Atunci, pentru ce să mai învăţăm?”
    Cred că eram în liceu când am auzit asta. Mi-a plăcut, dar eu am continuat să învăţ.
    Să aveţi o zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Biliuță,

      Toată viața învățăm!
      De ce o facem?- fiecare are motivele lui.
      Învață ceea ce vrea, ceea ce poate, ceea ce-i trebuie.
      Cred că doar cei care nu pot distinge binele de rău nu învață.
      Și mai cred că nu putem deveni ceea ce vrem să fim, rămânând ceea ce suntem.
      Să avem toți o seară bună!

      Ștergere
  3. Ciudate pareri. Nu cred ca un miting e cu atat mai valros cu cat distrugerile sunt mai mari. Ce ar fi sa incendiem o masina apartinand unui participant la miting?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mihai,
    Aceeași stare de nedumerire totală am încercat-o și eu, citind ceea ce scriu vecinii noștri de la sud..
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rade ciob de oala sparta, ca sa zic asa! Pe ei cu ce i-au ajutat violentele?

    RăspundețiȘtergere
  6. Alo, oameni buni! Gina, ziarul ala e un pamflet! :)) Scrie de altfel ... 1.Grecii nu au zis asa ceva..2. Nu credeti oricum tot ce scrie presa. 3. Putina atentie nu strica.

    RăspundețiȘtergere
  7. Isa,
    Bine ai venit! Mulțumesc pentru detalii!!
    Albina înțeapă! are umor, spirit sau doar ac?
    Umorul ar trebui să facă realitatea semnificativă!
    Seară bună și frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fraza spusa de Socrate, in ziua de azi pentru unii e plina de penibil...deoarece traim epoca in care fiecare stie totul si se umfla de orgoliu si mandrie ca stie totul...cand defapt nu stie nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vera,
      Toți cei despre care vorbești se dezumflă, când se lovesc de pragul de sus.
      O seară bună îți doresc!

      Ștergere
  9. Da, mi-am dat seama dupa ce am postat ca stiam ziarul. Asta nu dovedeste decat ca intr-adevar, graba strica treaba! Mea culpa!

    RăspundețiȘtergere
  10. In cazul de fata cred ca albina are doar ac. De fapt albina e o viespe mascata in albina. O gluma buna nu lezeaza nici una din parti..:) Ma refer strict la link-ul dat de tine. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Isa,
      Când roiul este „ațâțat„, toate albinele își scot acele, mă refer la situația de față, nu la poza ei satirică.
      Mă bucur că ne-am regăsit!
      O zi bună îți doresc!!

      Ștergere
  11. It's hard to find experienced people about this topic, but you seem like you know what you're talking about!

    Thanks
    Also see my website > english premier league transfer news 2012 2013

    RăspundețiȘtergere