marți, 3 ianuarie 2012

lucrurile pe care nu le căutăm

 sunt cele de care avem nevoie!

32 de comentarii:

  1. Asta e un panseu plin de înțelepciune !
    Ador patinajul artistic, ador muzica lui Andre Rieu, mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti multa dreptate. Viata nu este decat o continua poveste despre prada, indiferent ce ar intelege fiecare prin asta.
    Gand bun si tihnit in inceput de an!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ascult cu mare placere muzica,chiar face parte din
    viata mea.Ascult tot ce-mi gadila in mod placut auzul.Cat despre patinaj ce pot sa spun, este sportul meu preferat.Cand eram mica imi doream sa
    invat sa patinez,ma visam la concursuri.Dar la noi in oras abia acum se dezbate problema infiintarii unui patinuar.Am ascultat si am privit cu mare placere ce ai postat.O zi si mai ales un an cu mult bine iti urez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă e aşa, înseamnă că suntem orbi cu... sufletul.
    Dar putem spera fiecare că mai devreme sau mai târziu ne vom recăpăta vederea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La asemenea spectacole ce ma fascineaza iar este reactia publicului care canta si se bucura cu toata fiinta lui...o comuniune fantastica cu spiritul muzicii care emana doar pace,iubire,armonie...

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! :) Ma bucur ca ti-a placut si ca a picat bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Zina,
    Îl aveam într-un colțișor de memorie- l-am regăsit , altfel formulat, într-un film excelent, aseară!
    Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  8. Kid,
    Da, o pradă, în care avem nevoie unii de alții, uitând adevărata frumusețe -lucrurile simple și impactul lor asupra sufletului.
    Sau poate că o fi și altfel!
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  9. Manuela,
    Tare mă bucură ce-mi spui!! Eu ador muzica lui Rieu;. de când l-am descoperit, îl ascult , cu mare, mare plăcere.
    Îmi alungă orice tristețe, îmi dă energie!

    Să ai o seară cu muzica dorită!

    RăspundețiȘtergere
  10. Diana,
    Se întâmplă ca ele să vină, pur și simplu!
    Abia când le primim, ne dăm seama că le așteptam, fără s-o spunem.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Modart,
    Ai dreptate!
    Este extraordinar să constați armonia- o simt în concertele filarmonicii!
    Lumea vibrează, ceva, un flux, vine dinspre scenă către public.
    Există, însă, situații când lumea uită să se bucure, deși scopul participării la un anume „eveniment „ este bucuria.
    Am văzut asta, cu tristețe, în seara de Anul Nou..nici urmă de bucurie, prea mult zgomot.

    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  12. fly2sky,
    Ți-am spus că-mi place de mor!
    Mulțumesc!
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, la multi ani cu toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte adevarat spuneti. Si eu ador patinajul artistic si muzica clasica in mod deosebit.

    O seara plina de armonie va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Flavius,
    Ce bucurie!
    Te salut cu vorbele tale- La mulți ani de gânduri bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ștefania,
    Cred că muzica bună, muzica adevărată este un medicament universal! Vindecă toate rănile!
    Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  17. Rappa_ru',
    Cea mai frumoasă!!
    Eu așa simt!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu pot sa spun decat FRUMOS!

    Toate cele bune, Gina!

    RăspundețiȘtergere
  19. Si cele pe care nu le facem sunt cele care ne aduc tristetea.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe langa lucrurile pe care nu le cautam as mai zice si intamplarile fericite...ca de pilda, in ceea ce ma priveste, cea care ne-a adus sa ne connectam prin bloguri...:o)...

    Numai bine, Gina!

    RăspundețiȘtergere
  21. Unele nu le cautam deoarece le avem; le avem si nu le folosim; sau le folosim rau...

    RăspundețiȘtergere
  22. Superb! Si, unde mai pui ca am vizionat acum, ziua, cu soarele in ochi si nu seara cand romantismul da din coate punand la pamant ratiunea :))))
    Drept urmare, il iau pe sotul meu de mana si alunecam pe strazi (nu ca doua jucarii stricate, nu inca :) )
    Multumesc, Gina si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  23. E posibil...
    Deocamdata incerc sa "ma carpesc" cu ceea ce am...
    Daca voi trece pe facebook, ceea ce nu caut, s-ar putea sa inteleg mai mult din cugetare.

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani, Gina, si sa ai parte de un an cu multa, multa muzica buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Marycix,
    Sunt bucuroasă că am făcut o alegere care te bucură!
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  26. IonelMuscalu,
    Da, la ce mai folosește părerea de rău??

    RăspundețiȘtergere
  27. Irina,
    DAAAA!
    Pentru mine este un privilegiu să putem comunica!
    Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  28. @Daurel,
    Cam aveți dreptate, de multe ori, amânăm urcarea în trenul potrivit; regretele sunt inutile..

    RăspundețiȘtergere
  29. Elise,
    Parcă vă și văd!!
    La mine, astăzi a fost primăvară! Orașul era un furnicar!
    Seară frumoasă- mână în mână!!

    RăspundețiȘtergere
  30. @Daurel,
    Nu știu de ce , dar nu mă interesează fb, deși am avut mulțime de „cereri„.
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  31. Gabi,
    În fiecare joi seară, am - sigur! Merg la concertul filarmonicii!!
    La mulți ani de gânduri bune!!

    RăspundețiȘtergere